וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: התלבטות לגבי הזר שייחתך, גוטיירס עשוי לשלם את המחיר

11.1.2016 / 14:39

הקבוצה מחזיקה בשישה זרים ולאור ההתרשמות מאמוטו, מאוריסיו וסטאנלביצ'יוס, נשקלת האפשרות לשחרר את אחד הזרים הוותיקים. הבלם לואיס גוטיירס עשוי להיות השחקן שעליו יוותרו

one

בווידאו: עירוני קרית שמונה והפועל רעננה נפרדות ב-1:1

ההתלבטות של ראשי עירוני קרית שמונה לגבי זהות השחקן הזר שיושאל ממשיכה להטריד את ראשי המועדון. בימים האחרונים עלתה גם האפשרות ששחקנים זרים "ותיקים" ישוחררו כדי לפנות מקום לשלושת הזרים החדשים, אוסטין אמוטו, מאוריסיו ורוקאס סטאנלביצ'יוס. בתחילה התלבטו בקבוצה בין הברזילאי והליטאי כשהתוכנית הייתה להשאיל אחד מהם, אלא שניראה כעת שהכל פתוח וגם לואיס גוטיירס עשוי לשלם מחיר ולקבל הודעת שחרור מהקבוצה כדי לפנות מקום לשלושת הזרים החדשים.

בקרית שמונה ממתינים עדיין לשחרור הבינלאומי של אמוטו, שלא יוכל לקחת חלק במשחק הגביע מחר (שלישי, 19:00) נגד מכבי פתח תקוה. בכל אופן, השלושה מרשימים מאוד את הצוות המקצועי ואת ראשי המועדון ולכן עלתה האפשרות לשחרר את גוטיירס. בקרית שמונה טוענים שבשלב זה הכל פתוח וכל תסריט אפשרי, אלא שמעמדו של ברונו איתן ובקבוצה אין כוונה לשחררו כשגם האפשרות שקסיו פרננדס ישוחרר נמצאת בסבירות נמוכה. לכן, גוטיירס הוא המועמד העיקרי במצב של שחרור זר וותיק.

שחקן עירוני קרית שמונה, אוסטין אמוטו. אדריאן הרבשטיין
ממשיך להרשים. אמוטו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully