וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מתקשה לאתר שחקני חיזוק: "השוק הישראלי די סגור"

11.1.2016 / 12:50

בקבוצה פנו למספר קבוצות בניסיון לצרף שחקנים, אך נתקלו בתשובה שלילית. ליאור לוי עלה כמועמד לחזק את עמדת המגן השמאלי. שלושה ברזילאים ינחתו למבחנים, אמיר חלאיילה לא ייצא למבחנים בראפיד וינה

one

בווידאו: בני סכנין מנצחת 0:1 את מכבי פתח תקוה

בבני סכנין שוחחו עם מספר מועדונים מליגת העל בימים האחרונים וניסו לברר מהם האם הם מתכוונים לשחרר שחקן ישראלי בעמדות הקשר ההתקפי או המגן השמאלי. בקבוצה התאכזבו מאוד לשמוע שכל השחקנים אותם רצו לא משוחררים בשלב זה ונראה שיש קושי רב להביא שחקנים בשוק הישראלי.

"אפילו מכבי חיפה, שבדרך כלל בשלב כזה של העונה הייתה משחררת חלק מהשחקנים הצעירים להשתפשפות, לא מוכנה לשחרר שחקנים", אמר גורם בסכנין, "השוק הישראלי די סגור ונקווה שנוכל למצוא משהו בהמשך החודש. כעת נתמקד בניסיון להחתים זרים".

שחקן מכבי נתניה, גאל מרגוליס, מול שחקן הפועל עכו, ליאור לוי. ניב אהרונסון
עשוי להגיע. ליאור לוי/ניב אהרונסון

בסכנין היו מאוד רוצים לראות את מגן הפועל תל אביב שמואל שיימן מגיע לקבוצה, אך לפי ההערכות בקרב חברי ההנהלה, הסיכויים שאכן יגיע נמוכים מאוד ובקבוצה מחפשים אופציות זרות. למרות זאת, עלתה האפשרות שמגן הפועל עכו, ליאור לוי עשוי להגיע. לוי, שצפוי לעזוב את קבוצתו, אמנם אינו מגן שמאלי טבעי, אך שיחק בעירוני קרית שמונה וגם בהפועל תל אביב כמגן שמאלי ונחשב אצל חלק מאנשי הנהלת סכנין לאופציה רצינית מאוד. אם המאמן יוסי אבוקסיס ייתן את אישורו למהלך, בסכנין ינסו לפתוח במשא ומתן רשמי עם השחקן.

נציגיו של לוי זכו לגישושים מצד גורמים לא רשמיים בסביבת אנשי המועדון, שהבינו כי יסכים להגיע לקבוצה אם יבשילו התנאים. עוד אופציה אפשרית מבחינת אותם גורמים בהנהלה היא דושאן מאטוביץ', שלפי פרסומים עשוי לעזוב את בית"ר ירושלים. בסביבתו של מאטוביץ' מכחישים שהוא בדרך החוצה מהבירה, אך אם אכן ישוחרר, בסכנין עשויים לפעול כדי להביאו. מחר ינחתו בקבוצה שלושה שחקנים ברזילאים למבחנים. מי שיישאר בקבוצה ככל הנראה הוא החלוץ הצעיר אמיר חלאיילה, שלא יצא לאוסטריה בסופו של דבר למבחנים בראפיד וינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully