וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דראפיץ' גער בשחקנים, מאטוביץ' עשוי להיחתך

11.1.2016 / 8:18

ההפסד לכפר סבא והיכולת הרעה גורמים לחששות גדולים בבית"ר לקראת משחק הגביע מול מכבי חיפה. המאמן לשחקנים: "יש כאלה שלא מבינים איפה הם נמצאים". אכזבה מהמגן שעשוי לעזוב בינואר

one

שקט גדול היה בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום משחק ההפסד אתמול (ראשון) 1:0 להפועל כפר סבא. בית"ר לא משחקת טוב כבר תקופה אך היכולת הרעה גרמה גם לשחקנים להיכנס ללחץ בסיום. אחד השחקנים אף סיכם זאת ואמר: "יש תקופה לא טובה ויש משחק כזה, לא יודע אם זאת גישה לא נכונה אבל נראינו רע מאוד, נכון להיום מכבי חיפה טובה יותר מאיתנו ופייבוריטית ברביעי. עם כל הכבוד למקום שלישי, גביע הרבה יותר מרגש ואסור לנו ליפול שם".

החל מהרגע שבית"ר התבססה במקום השלישי והפכה לפייבוריטית במשחקים, אין לה פתרונות מול קבוצות המשחקות עם הגנה צפופה. דראפיץ' הודה בכך בסיום אך ייחס זאת גם לדברים נוספים: "אני לא חושב שאנחנו מתמודדים עם זה נכון. קבוצות משחקות אחרת ואנחנו מתקשים עם פתרונות. אני לא חושב ששחקנים חשבו על רביעי בגביע למרות שככה זה היה נראה. פשוט הפסדנו לקבוצה שרצתה יותר וזאת בעיה, כי בליגה הזאת מי שרוצה יותר מנצח".

דוד קלטינס נס זמיר שחקני בית"ר ירושלים. מגד גוזני
הפסד מאכזב. קלטינס וזמיר/מגד גוזני

המאמן הוסיף: "לא ציפינו בתחילת העונה להיות כל כך מהר מקום שלישי ושקבוצות באותו ומסתגרות מולנו. אנחנו מתקשים מול משחק צפוף ולא מוצאים פתרונות. יכול להיות שזה גם מנטאלי, שאנחנו לא מוצאים פתרונות והשחקנים לא רגועים, אין לנו ברירה אחרת חוץ מלמצוא פתרונות. מי שנכנס לחדר ההלבשה וראה את השחקנים אפשר לראות על הפנים שלהם שהם מרגישים שעשו טעות והיו לא בסדר. אנחנו לא יכולים להוריד את הראש, כבר ביום רביעי יש מכבי חיפה וזה משחק שונה לגמרי".

לאחר עיכול ההפסד, בבית"ר מבינים כי ביכולת הנוכחית לא ברור איך הקבוצה יכולה בכלל לחשוב על ניצחון באצטדיון החדש בחיפה והמשך הישארות במשחקי הגביע. המאמן סלובודאן דראפיץ' עשוי לערוך מספר שינויים בהרכב כאשר ניסו קפילוטו, דן איינבינדר ודובב גבאי עשויים לפתוח. קרוב ל-5,000 אוהדים רכשו כרטיסים למשחק בחיפה כאשר נותרו עוד כ-2,000. חיפה הקצתה לאוהדי בית"ר את כל היציע הדרומי באיצטדיון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דושאן מאטוביץ' שחקן בית"ר ירושלים (מימין) מול הוגו לופס שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
עלול לעזוב כבר בינואר. מאטוביץ'/מגד גוזני

במחצית גער המאמן בשחקניו כי אינם ממלאים הוראות ומשחקים בצורה רכה: "שחקנים כאן לא מבינים איפה הם נמצאים. ככה אין לנו סיכוי לנצח, לא יכול להיות שאתם מפסידים כדורים על אגרסיביות ומאבדים כדורים כל הזמן מחוסר ריכוז. תחזרו להיות אגרסיביים אבל תהיו מרוכזים".

המאמן החליף במחצית את דושאן מאטוביץ' ונס זמיר שאיכזבו. בבית"ר ישנה אכזבה ממאטוביץ' וכשחקן זר מצפים ממנו לתרומה הרבה יותר גדולה. לאחרונה בדקו בקבוצה אופציות של מגינים שמאליים ישראלים ולא מן הנמנע כי ביכולת הנוכחית מאטוביץ' עוד עשוי להיחתך במהלך החלון ולפנות מקור לזר נוסף בחלק הקדמי.

בנוגע לזמיר אמר המאמן: "נס שחקן מוכשר אבל אם החלפתי אותו כנראה שהוא לא היה טוב. אנחנו מקווים שדרך האימונים הוא ייכנס לכושר טוב יותר ויעזור לנו. ללא קשר אנחנו צריכים להתחזק בשחקנים שיהפכו אותנו ליותר מסוכנים באחד על אחד ובמשחק מול הגנות צפופות ואנחנו עובדים על זה".

בנוגע לרכש, בבית"ר ימתינו בימים הקרובים לתשובות מעידן ורד בנוגע להתרת חוזהו בכוכב האדום. מי שנמצא חזק על הפרק הוא החלוץ הזמבי רוג'רס קולה, ששיחק בעבר בקרית שמונה והיום ביוון. בבית"ר רוצים מאוד את החלוץ וייתכן כי כבר השבוע יואץ המו"מ עימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully