וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר גולן: "אנחנו רוצים את ראדה פריצה גם לעונה הבאה"

11.1.2016 / 7:05

החלוץ החדש של מכבי פתח תקוה ינחת היום ויחתום לאחר הבדיקות הרפואיות. המנהל המקצועי אמר: "רואים בו חצי ישראלי. חיפשנו מישהו שישתלב מיידית, הוא יהווה מודל לחיקוי לצעירים"

תקציר גמר גביע המדינה 2015/ההתאחדות לכדורגל

בווידאו: תקציר ההצגה הבלתי נשכחת של ראדה פריצה בגמר הגביע

מכבי פתח תקוה מצאה בדיוק את מה שהיא חיפשה בחלון ההעברות הזה, ואחרי שאתמול (ראשון) היא השלימה את הסיכום עם ראדה פריצה, החלוץ השבדי אמור לנחות הערב בארץ, לעבור בדיקות רפואיות, ואם הכול יהיה תקין, הוא יחתום על חוזה עד לסיום העונה.

פריצה היה ממוקם גבוה ברשימת העדיפויות של המאמן רן בן שמעון שיודע שהוא זקוק לחלוץ אמיתי וגולר כדי להמשיך ולהתקדם בטבלה. החלוץ השבדי, שמכיר היטב את הכדורגל הישראלי, יוכל לתרום מהניסיון שלו ולהשתלב במרקם הקבוצתי שכולל לא מעט שחקנים צעירים. "הוא בדיוק מה שחיפשנו", אמרו בקבוצה.

פריצה אמנם לא נמצא בכושר משחק כשהפעם האחרונה שהוא הופיע הייתה לפני כשחודשיים, ובכל זאת בצוות המקצועי יעשו מאמצים לשלב אותו כמה שיותר מהר. המנהל המקצועי של מכבי פתח תקוה, עומר גולן, התראיין ביממה האחרונה בשבדיה, והתייחס למהלך צירופו של החלוץ.

"התקווה שלי היא שראדה פריצה ישחק איתנו כבר בשבת", אמר גולן. "היינו זקוקים לשחקן שיוכל להשתלב באופן מיידי, שחקן שמכיר את הכדורגל הישראלי מחוץ למגרש ולאיך שאנחנו חיים. ראדה פריצה הוא אישיות, ואנחנו רואים בו כחצי ישראלי. הוא יודע שאנחנו לא מועדון כמו מכבי תל אביב. אנחנו מועדון משפחתי עם הרבה כישרונות. אנחנו רוצים מודל לחיקוי עבור הצעירים שלנו, מישהו שיסתכלו עליו".

כאשר גולן נשאל לגבי אורך החוזה של פריצה, הוא השיב: "הוא יקבל את השכר שהוא רוצה. החוזה הוא עד סוף העונה. זה אומר ארבעה חודשים וחצי. אם הוא ירצה להמשיך מעבר לכך, נמשיך. זה תלוי בו. אנחנו רוצים אותו לעונה נוספת".

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יגיע ליותר מעונה אחת? פריצה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully