וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינסוטה החמיצה בעיטה מכריעה, סיאטל בחצי גמר ה-NFC

10.1.2016 / 23:10

דרמה אדירה במינסוטה הקפואה, שם הווייקינגס הלכו הביתה אחרי שבלייר וולש פספס בעיטת שדה קלה מ-27 יארד בשניות הסיום וסידר לסיהוקס ניצחון 9:10 ונסיעה לקרוליינה בשבוע הבא. גרין ביי טיילה ל-18:35 בוושינגטון. רוב ריאן מתאחד עם רקס בבפאלו

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. Nam Y. Huh, AP
ניצחון עם לא מעט מזל. ווילסון/AP, Nam Y. Huh

מינסוטה - סיאטל 10:9

איזה סיום משוגע במינסוטה, סיום שהשאיר את המקומיים שבורי לב לאחר שבלייר וולש החמיץ מ-27 יארד את מה שנדמה היה כמו שער הניצחון הכמעט ודאי, כאשר על השעון נותרו רק 26 שניות. סיאטל, סגנית האלופה למי ששכח, ממשיכה איכשהו לשלב הבא ותגיע לקרוליינה בניסיון להעפיל בפעם השלישית ברציפות לגמר ה-NFC.

המשחק הזה התנהל בטמפרטורות קפואות במיוחד, הרבה מתחת לאפס ושתי הקבוצות התקשו לייצר יותר מדי פוטבול. הווייקינגס השיגו שער שדה ברבע הראשון ועוד שניים ברבע השלישי, כאשר וולש צולף דווקא מ-43 ו-47 יארד. סיאטל נראתה אבודה, אבל בפתיחת הרבע הרביעי, סנאפ שעבר את ראסל ווילסון הפך בדרך נס למסירה של הקוורטרבק שהתעשת לטיילר לוקט הפנוי, שהגיע כמעט עד לאנדזון. הדרייב הזה הפך לטאצ'דאון של דאג בולדווין ואחריו הגיע פאמבל של אדריאן פיטרסון ושער שדה של סטיבן האושקה קבע מהפך, 9:10 עם 8:09 על השעון.

בשני הניסיונות הבאים, מינסוטה לא עשתה הרבה, אבל ההגנה שלה עמדה היטב והווייקינגס יצאו לדרייב אחרון, שהגיע לתוך הרדזון של סיאטל. בשלב זה, לוולש הייתה את ההזדמנות הנוחה לנצח, והוא פישל בגדול ושלח את הקהל ההמום והעצוב הביתה ואת סיאטל לחגוג. ראסל ווילסון מסר רק 142 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. כריסטין מייקל נכנס לנעליו של מרשואן לינץ' עם 70 יארד על הקרקע. טדי ברידג'ווטר הסתפק ב-146 יארד, בעוד פיטרסון נבלם על 45 בלבד.

בלייר וולש מינסוטה וייקינגס מחטיא בעיטה. Nam Y. Hu, AP
הרגע האכזרי של בלייר וולש/AP, Nam Y. Hu

וושינגטון - גרין ביי 35:18

הפאקרס לא ממש הבריקו לאורך העונה הסדירה, אבל גם וושינגטון היא לא באמת קבוצה טובה והיא בעיקר ניצלה את ה-NFC מזרח החלש להחריד בו שיחקה. הלילה, המזל שלה כבר נגמר.

המארחת פתחה את המשחק חדה יותר, השיגה סייפטי מהיר על ארון רוג'רס ובעזרת שער שדה וטאצ'דאון בפתיחת הרבע השני, עלתה ל-0:11. אלא שאז המומנטום השתנה, הפאקרס החלו לשחק ובתשע הדקות האחרונות של המחצית, שמו 17 נקודות ללא מענה, כולל מסירות לטאצ'דאונים של ארון רוג'רס, אותם תפסו רנדל קוב ודבנטה אדאמס.

בתחילת המחצית השנייה הגיע תור הרדסקינס להגיב וקירק קאזינס רשם ריצה לשלושה יארד וטאצ'דאון, אולם האורחים שוב הפכו את התוצאה, בעזרת גיחה לאנדזון של ג'יימס סטארקס, 4:12 לסוף הרבע השלישי. הריצה קדימה של הפאקרס נמשכה עם טאצ'דאון של אדי לייסי בתחילת הרבע המכריע והמרה מוצלחת לשתי נקודות קבעה 18:32. מכאן, לוושינגטון כבר לא היו שום פתרונות וגרין ביי הוסיפה עוד שער שדה עד לסיום וניצחה בקלות.

ארון רוג'רס היה צנוע אך יעיל עם 210 יארד וצמד. ג'יימס ג'ונס תפס 81 יארד. מנגד, 329 יארד, טאצ'דאון ופאמבל לקירק קאזינס. ג'ורדן ריד תפס ל-120 וטאצ'דאון.

* הריאנים מתאחדים: רקס ריאן, מאמן בפאלו, שכר את אחיו רוב להיות מתאם ההגנה של בפאלו. רוב עבד בתפקיד דומה בניו אורלינס העונה, אך לאחר שההגנה של הקבוצה נראתה איום ונורא, הוא פוטר בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully