וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשר אלון: "אם יובל שבתאי ירצה לעזוב, הוא יהיה בהפועל באר שבע"

10.1.2016 / 20:31

הבעלים של הפועל רעננה זועם על ההתנהלות של אלונה ברקת ואמר בראיון לרדיו ללא הפסקה: "ביקשתי ממנה שתרד ממנו, ולמרות זאת היא המשיכה להטריד אותו. אם אראה שאין ברירה אחרת, אשחרר אותו"

one

סוגיית יובל שבתאי מסרבת להסתיים. מוקדם יותר פרסמנו כי הפועל באר שבע שלחה מכתב להפועל רעננה ובו היא הודיעה כי היא מקיימת מגעים עם הקשר יובל שבתאי על החתמתו לעונה הבאה. כל זה קורה למרות ששבתאי סיכם בעל פה על הארכת חוזהו ברעננה.

ברעננה כועסים וטוענים כי הפנייה לשבתאי נעשתה עוד בטרם נפתח חלון ההעברות, ועל כן הם העבירו מכתב ליועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, ובו הלינו על ההתנהלות של באר שבע. בנוסף, נטען עוד כי הסיכום בעל פה תקף ועל כן באר שבע פועלת בניגוד לחוק.

אשר אלון, הבעלים של רעננה, התראיין ברדיו ללא הפסקה והתייחס לסוגיה. "שבתאי הוא שחקן מוכשר וטוב. כששיחקנו נגדם הם הציעו לו עוד לפני שהיה מותר לעבור לבאר שבע. ברק בכר ניהל איתו משא ומתן. כבר חשבנו שזה מאחורינו אחרי שבכר התנצל, אבל אחר כך התברר שהמשיכו המכתבים. התקשרו אלי ואמרו לי שבאר שבע מנהלת איתו משא ומתן והודענו להם ששבתאי סגר איתנו בלחיצת יד, היו חיבוקים ונשיקות".

בעלי הפועל רעננה, אשר אלון. מגד גוזני
כועס. אלון/מגד גוזני

"המכתב שהגיע מבאר שבע בלבל אותו לגמרי", המשיך אלון. "הודענו להם שיפסיקו להטריד. היו הסכמות בעל פה ולמרות זאת הם ממשיכים באמצעות הסוכן שלהם, דודו דהאן להטריד אותו. אנחנו מבקשים שזה ייפסק". במהלך הראיון נשאל אלון מה יקרה אם שבתאי יבקש להשתחרר, והשיב: "זו לא שאלה של כסף. אמרתי לאלונה שאני לא יכול כי שבתאי זה הלב והנשמה של רעננה. ביקשתי שתרד ממנו. היא שאלה עד מתי החוזה, ואמרתי שיש לנו עוד שנה כי ידעתי שאנחנו סוגרים. היא ממשיכה עם ההטרדות האלה. זה לא מתאים. באר שבע לא רואה בעיניים. אני לא יודע מה השחקן רוצה. אם אני אראה שאין לי ברירה אחרת ושבתאי אפילו יחליט למרות הסיכומים שהוא בכל זאת רוצה לעזוב, הוא יהיה בבאר שבע".

בתוך כך, ההחלטה באשר לשאילתו של שחר הירש נדחתה לשבוע הבא, כאשר ביום שני בעוד שמונה ימים תתקיים פגישה בין אנשי רעננה לבין יעקב שחר ועוזי מור, ובה אמורים הצדדים להגיע לסיכום על מעברו של החלוץ. הקשר הזמבי לארי בוואליה החל להתאמן עם הקבוצה וינסה בימים הקרובים להרשים את חיים סילבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully