וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השייט העולמי: "נדרוש ממדינות מארחות שכולם יתחרו"

10.1.2016 / 15:13

בעקבות העובדה שמלזיה לא העניקה אשרות כניסה לגולשים הישראלים לאליפות העולם לנוער, באיגוד העולמי ביקשו הבהרות מהמארחים. סגן הנשיא: "אם התנאים לא ימומשו, נדרוש להטיל סנקציות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איגוד השיט הועלמי יבדוק מדוע הוא לא נכנס למלזיה. יואב עומר/מערכת וואלה!, צילום מסך

איגוד השייט העולמי מתכוון לבדוק ברצינות את הסיבות שבגינן מלזיה לא העניקה ויזות לגולשים הישראלים שנעדרו מאליפות העולם בשייט שנערכה לאחרונה. כידוע, הגולשים יואב עומר ונוי דריהן יחד עם המאמן מאיר יניב היו אמורים להגיע למלזיה כדי להתחרות, אבל משלא קיבלו את אשרות הכניסה, הודיע האיגוד כי המשלחת הישראלית לא תתחרה באליפות.

לטענת איגוד השייט, המלזים דרשו כתנאי להשתתפות המשלחת הישראלית כי זו לא תופיע עם הדגל ובמקרה של זכייה במדליית זהב, שלא ינוגן ההמנון. הישראלים מחו על כך בתוקף, סירבו והעבירו את הטיפול לאיגוד השייט העולמי.

לאחרונה חבר בוועד הפועל של איגוד השייט העולמי נסע למלזיה כדי לברר את הסוגיה וביקש לקבל הבהרות מהמארגנים של התחרות. לאחר הביקור אמר סגן נשיא האיגוד, גארי ג'ובסון, כי בעתיד תישקל האפשרות לנקוט בסנקציות כנגד מדינות שפועלות באופן הזה, כל זאת כדי למנוע הישנות של מקרים דומים בעתיד. "בעתיד, המארגנים, הארגונים הזרים והארגונים הבינלאומיים בכל תחרויות השייט הבינלאומיות יידרשו למלא אחר תנאים מסוימים כדי לוודא שכל המתחרים מכל המדינות יוכלו להשתתף בתחרוית באופן שווה", אמר ג'ובסון. "אם התנאים הללו לא ימומשו, סנקציות מסוימות יושותו לגבי מדינות שיארחו את התחרויות הלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully