וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: שון וייסמן, עדי קונסטנטינוס וליאור לוי שוחררו

השלושה ביקשו להשתחרר ונענו בחיוב, זאת בשל רצונה של ההנהלה לפנות כסף לשחקני רכש אחרים. המשא ומתן מול דודו דהאן תקוע, גורם במועדון: "הוא מנסה לדאוג לעצמו, אך הכול יכול להשתנות". דור מימוני הצטרף בהשאלה

one

שון וייסמן, עדי קונסטנטינוס וליאור לוי ביקשו להשתחרר היום (ראשון) מהפועל עכו. הקבוצה החליטה לא לעמוד בדרכם והודיעה רשמית על פרידה מהם. למרות ההודעה, השחקנים שוחררו קודם כל כדי לפנות כסף לרכש אחר, נוכח הבעיות התקציביות של המועדון.

באשר להעברת השליטה במועדון לדודו דהאן, הרי שהמשא ומתן תקוע. העירייה הקשיחה את עמדותיה כלפי דודו דהאן ובגלל הכספים הגדולים שאמורים להיכנס היא מעוניינת להפחית את השקעתה ומחכה לערבויות לחמש שנים מדהאן ואנשיו. גורם במועדון אמר: "כרגע ההנהלה מבינה שדהאן מנסה לדאוג לעצמו ולכן הקשיחה את עמדותיה, אבל כולם יודעים שבעירייה רוצים להיפטר מניהול הקבוצה בפועל ולכן הכול יכול להשתנות כל יום".

בנושא אחר, בעלי בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', סיכם היום על השאלתו של בלם הקבוצה דור מימוני להפועל עכו. ההשאלה תקפה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. מימוני פתח את העונה האחרונה במכבי קביליו יפו וחזר לאחרונה לקבוצת האם שלו.

עדכון ראשון: 12:11.

שון וייסמן שחקן הפועל עכו (ימין) מול עופר ורטה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מפנה מקום בתקציב. וייסמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully