וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שמחה גדולה לאחר הניצחון על מכבי נתניה, מחמאות לאלי אלבז

10.1.2016 / 9:47

האדומים מהכרמל מאושרים אחרי שצברו תשע נקודות מ-15 האחרונות האפשריות. יוסי דורה: "עשינו צעד משמעותי לעבר עונה שקטה בלי כאבי ראש". גם חנן ממן וניב אנטמן קיבלו שבחים על היכולת שהציגו

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל חיפה על מכבי נתניה

שמחה ענקית נרשמה אתמול (שבת) אצל אנשי ושחקני הפועל חיפה אחרי הנצחון 0:2 על מכבי נתניה, שהרחיק את הקבוצה חמש נקודות מהקו האדום. בחיפה נמצאים עד כה בסיבוב שני מצויין מבחינת צבירת נקודות, כשהקבוצה עדיין לא הפסידה ונמצאת עם תשע מ-15 אפשריות. מלבד הניצחון, במועדון היו מרוצים מאוד מהעובדה שהחלוץ בן ה-24 אלי אלבז, שגדל במחלקת הנוער, מתחיל להיכנס לעניינים ואתמול כבש את השער הראשון שלו בקבוצה הבוגרת בליגת העל.

מלבד אלבז, בקבוצה החמיאו גם ללירן סרדל וניב אנטמן, ונראה ששלושת שחקני הבית קונים את המקום שלהם בהרכב לקראת המשך העונה. מי שקיבל גם הוא מילים טובות, היה חנן ממן שנכנס כמחליף והיה מצויין. "חנן הראה אתמול סימנים של חזרה לעצמו" אמר שחקן בקבוצה "חשוב מאוד שהוא יהיה בשיאו".

שחקן הפועל חיפה, חנן ממן. אדריאן הרבשטיין
מקבל מחמאות על החזרה לכושר. ממן/אדריאן הרבשטיין

יכולנו לעשות תוצאה גבוהה אבל אנחנו לא חזירים" אמר הקשר יוסי דורה. "מכבי נתניה היא קבוצה טובה שנקלעה למשבר. הייתי בעכו בשנה שעברה ואני יודע מה זה". מי שנמצא באימונים רואה שאלי אלבז בתקופה טובה. הוא שחקן פנטסטי שלא מיצה אפילו שליש מהפוטנציאל שלו. עוד מעט אמיר אבו ניל יחזור ובהמשך גם עאהד עזאם, ותהיה תחרות על ההרכב".

על השינוי ביכולת בין המחציות: "היינו צריכים לסיים את המחצית הראשונה בתוצאה גבוהה, אך כשאתה מחמיץ אתה מפחד להיענש על כך, אז הלכנו אחורה וידענו לא לקבל גול. זה חשוב מבחינתנו. עשינו צעד משמעותי לכיוון עונה שקטה בלי כאבי ראש ואני מקווה שאנחנו בדרך הנכונה"

הישאם כיוואן מאוכזב ממעמדו ומכך שאתמול, על אף שהתתחמם דקות ארוכות, לא שיחק. השחקן נראה כעוס מאוד בחדר ההלבשה ומיהר לעזוב את המתחם אחרי המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully