וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לסטילרס בסינסינטי, קנזס סיטי הביסה את יוסטון

10.1.2016 / 9:19

הפלייאוף יצא לדרך בסערה: שתי עבירות בשניות הסיום סידרו לפיטסבורג 16:18 שנוי במחלוקת על הבנגאלס והם ייסעו לדנבר. הצ'יפס דרסו עם 0:30, בריאן הוייר רשם ארבעה איבודים ופאמבל

שחקני פיטסבורג סטילרס חוגגים. Frank Victores, AP
משחק משונה בסינסינטי, חגיגה גדולה של האורחים בסיום/AP, Frank Victores

סינסינטי - פיטסבורג 18:16

למרות שזה היה המשחק השני של הלילה, נפתח איתו ברשותכם, כי הוא סיפק דרמה יוצאת דופן. פוטבול גדול לא היה באוהיו בקרב בין שתי היריבות מה-AFC צפון, אבל בסופו של יום, טעות חמורה של שניים משחקני ההגנה של הבנגאלס/של השופטים, תלוי את מי אתם בוחרים להאשים, הובילה לשער ניצחון של הסטילרס עם 14 שניות על השעון והם נוסעים לדנבר, בעוד סינסי נותרת שנה נוספת ללא ניצחון בפלייאוף.

פיטסבורג הייתה הרבה יותר טובה לאורך שלושה רבעים וטאצ'דאון מרהיב של מרטאביס בריאנט העלה אותה ל-0:15 לקראת הרבע המכריע. אי ג'יי מקארון התקשה למצוא את עצמו, אבל 14 דקות לסיום ג'רמי היל צימק עם גיחה לאנדזון. שער שדה של סינסי קבע 15:10 בלבד ו-1:50 לבאזר, איי ג'יי גרין קלט טאצ'דאון של 25 יארד והשלים מהפך גדול, כאשר המרת שתי הנקודות לא מצליחה.

פיטסבורג, עם בן רות'לסברגר, שבקושי הצליח לזרוק לאחר שבמהלך המשחק הספיק להיפצע, לרדת לחדר ההלבשה לטיפול ולחזור, יצאה קדימה בניסיון נואש. ביג בן הביא אותה עד לקו 47 היארד של הבנגאלס, עם 22 שניות על השעון ואז, ניסה למסור לאנטוניו בראון. וונטאז בורפיסט, שחקן ההגנה של סינסינטי, הוריד כתף ונכנס לבראון בראש, מה שהוביל לעבירה של 15 יארד. בשלב זה, בעוד בראון נותר שרוע על הקרקע, נכנס עוזר המאמן של פיטסבורג לבדוק מה שלומו, מה שהוביל לעימות בינו לבין אדם ג'ונס. כאשר ג'ונס התנגש באחד השופטים, בניסיון ליצור מגע עם עוזר המאמן (שחקן העבר ג'ואי פורטר), הוא ראה עוד דגל מושלך. 15 יארד נוספים ופתאום, הכדור ניצב על קו ה-17 של סינסי, מה שאפשר לסטילרס שער ניצחון קל.

רות'לסברגר סיים עם 229 יארד וטאצ'דאון, לנדרי ג'ונס עלה במקומו לכמה דקות והספיק לאבד את הכדור. אנטוניו בראון תפס 119 יארד. אצל סינסינטי המסכנה, 212, טאצ'דאון, איבוד ופאמבל למקארון.

ג'יי ג'יי וואט יוסטון טקסאנס פצוע. Austin Gay, AP
התמונה שמספרת את המשחק של יוסטון. וואט פצוע/AP, Austin Gay

יוסטון - קנזס סיטי 30:0

אם המשחק השני של הלילה סיפק את הדרמה, הראשון בעיקר הראה לנו כמה ה-AFC דרום היה עלוב העונה וכמה הצ'יפס יכולים באמת ללכת רחוק. הפלייאוף נפתח בצורה מהממת, עם החזרת בעיטת הפתיחה על ידי נייל דייויס ל-106 יארד וטאצ'דאון. מאותו רגע, הטקסאנס לא הצליחו לצאת מההלם, כאשר בריאן הוייר מסיים את המחצית הראשונה עם שלושה איבודים ופאמבל. עד להפסקה קנזס סיטי עוד הייתה צנועה ורשמה שני שערי שדה בלבד, אבל במחצית השנייה, לאחר שג'יי ג'יי וואט (שאפילו ניסה מהלך ריצה מתוך ייאוש) נפצע ונטש, האורחים רשמו שני טאצ'דאונים נוספים והשלימו את הנוקאאוט. אלכס סמית' סיים עם 190 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. טראוויס קלסי הנהדר תפס 128. הוייר רשם משחק אימים עם 15 מ-34, 136 יארד, ארבעה איבודים ופאמבל. אלפרד בלו רץ ל-99 יארד ולטקסאנס יש הרבה על מה לחשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully