וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי עוסמאן: "מקווה שאחרי הניצחון הזה נתחיל מחדש"

10.1.2016 / 8:45

המגן שכבש שער נהדר בניצחון על מכבי פתח תקוה, מאושר מהניצחון הראשון של קבוצתו תחת של יוסי אבוקסיס. הנבחן קבאז'רו לא צפוי להצטרף, דייגו קאצ'ובה בדרך החוצה מהמועדון

one

בווידאו: תקציר הניצחון של בני סכנין על מכבי פתח תקוה

בבני סכנין היו מרוצים מאוד מהנצחון אתמול (שבת) על מכבי פתח תקוה, ובעיקר מהעובדה שאחרי זמן רב הקבוצה חזרה לנצח ובפעם הראשונה תחת הדרכתו של המאמן יוסי אבוקסיס, שבסיום היה ניראה נרגש מאוד כשהלך להודות לקהל ולשחקנים. בעקבות הניצחון, סכנין עלתה למקום ה-11 עם 19 נקודות, כשחלפה על פני הפועל עכו בטבלה. בקבוצה ציינו שהיכולת עדיין לא היתה כפי שהם רוצים לראות, והקבוצה תצטרך עוד להשתפר הרבה לקראת ההמשך.

"אני מקווה שמעכשיו נתחיל מחדש", אמר המגן עלי עוסמאן שזכה למחמאות על השער שכבש. "הניצחון הזה יוביל לשקט. לא חשובה הדרך ואם שיחקנו יפה או לא, היינו צריכים פשוט לנצח. לפני הגול כבר חשבתי איך אני חוגג עם הקהל. רציתי קודם כל לעקוף את החומה ואני מודה לאל שנתן לי את השער החשוב הזה לשמח את הקהל, הצוות המקצועי וההנהלה. יש לי שלושה שערים וארבעה בישולים, אבל אם לא הייתי מחמיץ הרבה, הייתי כבר עם יותר. בשביל מגן, שערים ובישולים זה בונוס ואני מתמקד קודם בעבודה קשה בהגנה". עם אלי כהן לא היה לנו מזל, כי שיחקנו כדורגל יפה מאוד אבל לא הצלחנו להביא נקודות".

עלי עוסמאן שחקן בני סכנין חוגג שער. ניב אהרונסון
רוצה לעבור שלב בגביע לפני שהקבוצה תתכונן לבית"ר ירושלים. עוסמאן חוגג עם שחקני סכנין/ניב אהרונסון

על המפגש הטעון עם בית"ר ירושלים במחזור הבא אמר עוסמאן: "יש לנו לפני בית"ר משחק גביע וקודם כל נרצה לעבור שלב. רק אחר כך נחשוב איך להתכונן לבית"ר".

למרות הניצחון, בסכנין מתעסקים עדיין בחיפוש אחר חיזוק לקבוצה, כאשר במועדון נוטים שלא להחתים את המגן הנבחן דייגו קבאז'רו וככל הנראה יודיעו למגן מאורגואיי על ההחלטה הזו בהמשך השבוע. במקביל, בקבוצה מעוניינים להנחית עוד כמה שחקנים למבחנים וממשיכים לחפש זרים בעמדת המגן השמאלי ובקישור. מי שצפוי לעשות את הדרך החוצה, הוא דיוגו קאצ'ובה שגם אתמול לא נכלל בסגל. בקבוצה נוטים לשחרר את הברזילאי והחלטה סופית תתקבל השבוע. בשחקן מעוניינות מספר קבוצות נוספות בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully