וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: יובל שבתאי מעדיף לבדוק אופציות אחרות, הירש יצורף

10.1.2016 / 8:19

בקשר שלא נכלל בסגל למשחק נגד קרית שמונה מתעניינות מספר קבוצות ועל כן הוא ממאן להאריך את החוזה, סילבס עשוי להשאירו ביציע גם בשבוע הקרוב. חלוצה של מכבי חיפה צפוי לסגור השבוע

one

בווידאו: תקציר התיקו בין הפועל רעננה לעירוני קרית שמונה

הפועל רעננה ספרה אתמול (שבת) משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, כשאחרי ההפסדים להפועל באר שבע ומכבי תל אביב, החבורה של חיים סילבס סיימה רק ב-1:1 נגד עירוני קרית שמונה, ואם מכבי חיפה תנצח הערב את מכבי תל אביב, היא תרד למקום השישי בטבלה. בקבוצה לא היו מרוצים מהיכולת של השחקנים, ובעיקר היו מודאגים ממיעוט המצבים שאליהם הגיעו השחקנים.

אלא שמעבר לצד המקצועי, לא מעט עיניים היו נשואות לעבר היציע שם ישב אתמול הקשר יובל שבתאי. בשבועות האחרונים התנהלו מגעים בין השחקן לבין ראשי המועדון לגבי הארכת חוזהו של השחקן, שהצטרף הקיץ מהפועל חיפה, אבל הצדדים טרם הגיעו לסיכום. לשבתאי יש חוזה עד לסיום העונה, אבל במקביל למגעים עם רעננה, החלו לזרום לעבר סוכנו של השחקן, דודו דהאן, מספר הצעות מליגת העל שעשויות לעניין אותו ולהביאו למצב שבו הוא יבקש לעזוב כדי למצוא אתגר חדש.

סילבס הסביר בסיום המשחק את ההחלטה שלו להוציא מהסגל את שבתאי בכך שהוא חש כי ההכנה שלו לקראת המשחק לא הייתה טובה, ולא פסל את האפשרות להוציאו מהסגל גם במשחקים הקרובים אם יחוש שהוא אינו מרוכז במשחקי הקבוצה. למאמן היה חשוב להעביר מסר בעקבות המקרה הזה גם לשאר השחקנים.

שחר הירש מכבי חיפה. קובי אליהו
מתקרב מאוד למעבר להפועל רעננה. הירש/קובי אליהו

בנושא אחר, שחר הירש ממכבי חיפה עשוי לסגור כבר בימים הקרובים את הצטרפותו לרעננה, והוא אמור להגיע כמושאל עד לסיום העונה. הירש היה האופציה המועדפת לכל אורך הדרך על סילבס, וחיפה אמורה להשיב ביומיים הקרובים האם היא משחררת את השחקן להפועל רעננה. מי שעוד אמור להצטרף לאימונים של הקבוצה הוא הקשר הזמבי לארי בוואליה בן ה-20 שינסה להרשים את הצוות המקצועי לפני שיחתום ויהפוך לזר החמישי.

המגן עדי נמני אמר בסיום המשחק אתמול: "אנחנו שמחים מהנקודה הזו, בעיקר בגלל האופן שבו המשחק הזה התפתח. הפנים שלנו כבר לשבוע הבא. קשה לשחק בעשרה שחקנים, אבל עשינו את זה בזכות האופי של הקבוצה. אנחנו עובדים קשה וכל הזמן מאמינים בעצמנו. חיים כל הזמן מחדיר בנו את האמונה שזה אפשרי לעשות תוצאה טובה גם בעשרה שחקנים. ביום רביעי מחכה לנו משחק קשה מאוד בגביע נגד הכח ואני מקווה שנעבור את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully