וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הנאום המפויס: סיכוי גבוה שגיא לוי יעזוב את הפועל תל אביב

המאמן ימתין לראות אם סמכויותיו יישמרו לצד אלי גוטמן. אמש התנצל על הדברים שאמר לאחר המשחק הקודם: "טעיתי, לא התכוונתי לפגוע באף אחד". מחמאות לידין ותורג'מן, לפחות ארבעה שחקנים ישוחררו

one

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, הפועל תל אביב סוף סוף חזרה לחייך. אצל האדומים, שניצחו 1:3 את בני יהודה, השתחרר לא מעט לחץ ששרר במועדון בתקופה האחרונה והביא לזעזוע בסגל וגם בצוות המקצועי. למרות זאת, בהפועל יודעים כי יכולת טובה במשחק אחד לא בהכרח מעידה על שינוי. "גם בסיבוב הקודם נראנו מצוין במחצית אחת מול בני יהודה ואחר כך חזרנו להיראות גרוע", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "ככה שאי אפשר להגיד שיצאנו לדרך חדשה. כל השחקנים הבינו כי הם הבאים בתור לעזוב וראו את המלחמה במחצית הראשונה".

בהפועל חילקו מחמאות לשחקני הרכש אביחי ידין ואלון תורג'מן, שכבר אתמול פתחו הרכב. "אפשר לראות כמה הצירוף שלהם היה חשוב", פרגן אחד האדומים. "ידין היה מצוין והמנהיגות שלו על המגרש ובחדר ההלבשה זה משהו שהיה חסר לנו. זה רק הוכיח כמה השחקנים ששיחקו בתפקיד הזה לפני כן היו חלשים. גם תורג'מן היה מצוין ונתן לנו עוד ממד התקפי".

אביחי ידין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מנהיגות חדשה? ידין/ברני ארדוב

"כשהגעתי הבנתי שהקבוצה לא בכושר וחסרות לה הרבה מאוד שעות אימון", אמר גיא לוי לאחר המשחק. "הבנתי שייקח לפחות חודשיים כדי שהקבוצה תיכנס לכושר ואת זה סחבנו על הגב עד עכשיו. הקבוצה מתפתחת ומתקדמת ואני חושב שהמשחק הזה הוא נקודת מפנה והמגמה בהפועל תשתנה מהיום".

"לא הפלתי כלום על אף אחד", התייחס המאמן לדבריו אחרי המשחק מול הפועל חיפה. "כולם עושים טעויות וגם אני עושה טעויות. אם טעיתי במקרה במה שאמרתי, זה בטח לא היה בכוונה לפגוע באף אחד. אני חושב שבהפועל תל אביב יש אנשים מצוינים עם כוונות מצוינות והקבוצה נמצאת בידיים נאמנות שבסופו של דבר יביאו אותנו לצמרת של הכדורגל הישראלי. הפועל זה מועדון שיש בו כל כך הרבה אספקטים מקצועיים שיש להתעסק בהם והבאת בן אדם כמו גוטמן יכול להביא למועדון ממד נוסף ומאוד משמעותי. כל יום אנחנו לומדים, בטח במועדון כדורגל ובטח מבנאדם שנמצא הרבה שנים בכדורגל הישראלי. גם לי יש את שלי ואני אשמח להביא את היכולות שלי. בוא נחכה בסבלנות, אני אפגש עם אלי ואני מאמין שהכל יהיה בסדר".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את בני יהודה 1:3

לכתבה המלאה
גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עדיין נוטה לעזוב. גיא לוי/ברני ארדוב

למרות הדברים השקולים של גיא לוי בסיום המשחק, נראה כי המאמן, כמו כולם במועדון, ממתין לגוטמן שאמור לחתום היום על חוזהו בקבוצה לשלוש וחצי שנים. לוי ימתין לראות אם הסמכויות המקצועיות של יישמרו ואז יחליט על המשך דרכו בקבוצה כשעדיין הסיכויים שיעזוב די גבוהים. בהפועל מעוניינים מאוד לשחרר מספר שחקנים מהסגל של הקבוצה. למרות הכחשות, בהפועל ישמחו מאוד לראות קבוצה שתסכים לשלם על קלאודיו בומבה, לפחות את הסכום שהיא שילמה עליו בקיץ (550 אלף יורו). בנוסף אליו, בהפועל מתכוונים לשחרר את איסו לינגאנה ואת דודו ביטון או להשאילם לקבוצות אחרות בליגה. גם מעמדו של משה אוחיון ושחקנים נוספים לא ברור בשלב זה, כשהמגמה היא כאמור לשחרר לפחות ארבעה שחקנים מהסגל.

בהפועל תל אביב כמובן גם לא סיימו את להתחזק ובכוונת המועדון להחתים עוד לפחות שני זרים וחלוץ ישראלי נוסף. האפשרות שטוטו תמוז יצטרף לקבוצה ירדה מהפרק לאחר שהחלוץ לא מעוניין לחתום על חוזה עם סעיפים מיוחדים לגבי בריאותו. בהפועל עדיין ממתינים להתפתחויות עם מוחמד גדיר, למרות שבשלב זה עסקת העברתו יקרה מאוד עבור המועדון. גם בגזרת הקשר השבדי מרכוס רודן אין התקדמות משמעותית. בקבוצה ימתינו לפחות כשבוע כדי לראות אם אלפסבורג יורדת מהדרישות הגבוהות שלה ואם כן, המשא ומתן עם הקשר יעלה הילוך. גם החלוץ הפורטוגלי מרקו פאישאו עדיין בתמונה וכעת ממתינים לגוטמן שייתן אור ירוק להיכנס למשא ומתן עם השחקן, ששוחרר לאחרונה מספרטה פראג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully