וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון טבריה: קורלימה לונה סבלה מהיפותרמיה, מצבה טוב

8.1.2016 / 18:43

הרצה מקניה, שממתינה להליך אזרוחה והתמוטטה על המסלול לפני שפונתה לקבלת טיפול רפואי לאחר שאיבדה את הכרתה, שבה להכרה ומצבה טוב. למרות זאת, היא תישאר לילה נוסף בבית החולים

קורלימה לונה לצידה של אזאוונט טקה. טיבור יגר,
התאוששה מאבדן ההכרה ומצבה טוב. קורלימה לונה/טיבור יגר

מרתון טבריה שנערך היום (שישי) בפעם ה-39 הסתיים עם חדשות מצערות כאשר התברר שהרצה מקניה, קורלימה לונה, שמקווה להפוך בקרוב לישראלית, התמוטטה על המסלול בקילומטר ה-39 של המרתון. לונה, שהייתה בתמונה להשגת הקריטריון למשחקים האולימפיים בריו, פונתה על ידי אמבולנס לבית החולים, וכעת מתברר כי היא סבלה מהיפורמיה.

עוד עולה כי באופן מפתיע ירד חום גופה של לימה לכ-34 מעלות ולחץ הדם ירד אף הוא למדדים נמוכים מאוד, גורמים שהביאו אותה לאובדן הכרה. באיגוד האתלטיקה עדכנו כי היא קיבלה טיפול רפואי, שבה להכרה מלאה וכרגע מצבה טוב מאוד. למרות זאת, בבית החולים פוריה ביקשו להשאיר אותה באשפוז עד ליום שבת להמשך סדרת בדיקות ומעקב.

כידוע, לימה היא רעייתו וחניכתו של המאמן דן סלפטר. כדי להשיג את הקריטריון היא נדרשה לעצור את השעון על 2:45:00 שעות וכאמור היא הובילה את הרצות ונראתה בשלבים רבים כמועמדת לעמוד במשימה. אלא שתנאי מזג האוויר הקשים ששררו היום במסלול, שכללו גשמים רבים, השפיעו על רצים רבים שהיו רחוקים משיאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully