וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עימות בין חסוס רואדה ללידור כהן באימון

8.1.2016 / 12:42

סלובודאן דראפיץ' גער בשחקנים ולא אהב את מידת הרצינות שהפגינו באימון, הבלם והחלוץ החליפו דחיפות. גם מאטוביץ' התעמת מילולית עם כהן, שחקן: "איך הוא תמיד מעורב בכל עימות?"

one

מד הלחץ בבית"ר ירושלים עולה. הקבוצה מהבירה תפגוש תפגוש ביום ראשון את הפועל כפר סבא בחוץ, אבל המאמן סלובודאן דראפיץ' לא היה מרוצה מרמת ההשקעה של שחקניו והרבה לגעור בהם במהלך אימון הבוקר (שישי).

בזמן האימון נרשם גם עימות קל בין חסוס רואדה ללידור כהן, שהחל במספר תיקולים והתלקח לדחיפות הדדיות. דושאן מאטוביץ' הגיע למקום והגן על רואדה, וכך נוצר עימות מילולי בינו לבין לידור כהן. למרות הזאת, התקרית הסתיימה ברוח טובה מצד כל הצדדים.

חסוס רואדה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עצבים. רואדה/קובי אליהו

שחקן בקבוצה סיפר על האירוע: "רואדה ולידור התעמתו אחרי תיקול וזה נורמלי. דושאן פשוט בא בריצה למקום ונתן ללידור מכה כדי לדחוף אותו משם והכל התלהט. זה אמוציות של אימון כי גם כך כל האימון היה לא שקט וסלובו היה עצבני על השחקנים. דושאן מאטוביץ' צריך לשאול את עצמו איך הוא כמעט תמיד מעורב בכל עימות".

דובב גבאי עדיין סובל מגב תפוס ונמצא בספק גדול למשחק. בנוסף, אוהדי הקבוצה חוטפים את הכרטיסים לקראת משחק הגביע נגד מכבי חיפה ביום רביעי באצטדיון העירוני בחיפה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully