וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עאיד חבשי תורגל כמגן ימני, עטר יתופקד בחוד?

8.1.2016 / 9:37

הבלם יפתח כמגן נגד מכבי תל אביב, התלבטות לגבי התפקוד של עטר. רוני לוי ערך אסיפה לשחקנים: "צריכים לדעת לשמור על תוצאה". דרינצ'יץ' לא התאמן, בחיפה לוחצים עליו לעזוב

one

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי תל אביב, ועושה רושם שלרוני לוי יש בעיקר התלבטות אחת בנוגע להרכב שיעלה לשחק בבלומפילד – המחליף של גליינור פלט. עאיד חבשי תורגל כמגן ימני במקום אוראל דגני שלא ישחק בגלל צבירת צהובים. המאמן מעדיף את חבשי על יובל יוסיפוביץ' בעיקר בגלל הניסיון שלו. המאמן, כאמור, עדיין לא תרגל את המחליף של גליינור פלט. השאלה המרכזית היא האם לוי יעלה עם אלירן עטר כחלוץ בודד, כדי לפתוח עם קשר כנף (ריאן או עזרא) שיוכל לעשות יותר עבודת הגנה מול המגנים של מכבי תל אביב, או להשאיר את עטר בתפקידו הנוכחי ולעלות עם אחד משני החלוצים – שובל גוזלן או איתי שכטר. נטע לביא ימשיך לפתוח במרכז הקישור יחד עם עטאא ג'אבר ולודוביק אוברניאק.

לוי ערך אתמול אסיפה ראשונה לקראת המשחק. הוא דיבר עם השחקנים בעיקר על הפועל באר שבע. "היו דברים טובים ופחות טובים מול באר שבע, אבל הנקודה היא שלפעמים במשחקים כאלה צריך לדעת לשמור על התוצאה ולנצח 1:0", אמר לשחקנים. "צריך לדעת לדחוף כל הזמן קדימה וללחוץ את היריבה, אני מצפה משחקני ההגנה והקישור לעזור". דן ולנסי הציג בסיום האסיפה את נתוני הריצה של השחקנים.

ניקולה דרינצ'יץ' לא התאמן אתמול ונראה כי זהו צעד נוסף של הקשר בדרך החוצה. במועדון לוחצים על הקשר לעזוב מיידית כדי שיוכלו לצרף קשר זר אחר ומוכנים להתפשר גם בעניין מימון השכר שלו. עזיבת אביחי ידין ואלון תורג'מן עשויה לא רק לחסוך למועדון הרבה כסף, אלא גם להכניס לא מעט במידה ותורג'מן יישאר בעונה הבאה אצל האדומים, שיצטרכו לשלם עליו 450 אלף יורו. במועדון מקווים כי גם ידין יישאר באדום. אייל משומר צפוי לעזוב בקרוב, כשהפועל רעננה פנתה לגביו וגם כפר סבא התעניינה בו. שחר הירש רוצה לעבור להפועל רעננה ומעדיף אותה על מכבי נתניה, אבל האחרונה מפעילה עליו לחץ לשנות את החלטתו.

ניקולה דרינצ'יץ' מכבי חיפה. ברני ארדוב
עוד צעד בדרך החוצה. דרינצ'יץ'/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully