וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: קבוצת הפועל ירושלים מאיימת לסגור את פעילותה

7.1.2016 / 18:10

המועדון התבשר בשבוע האחרון כי העירייה מקפיאה את כספי ההקצבות כתוצאה מקיצוץ בסיוע הממשלתי, והודיע כי במתכונת הנוכחית הוא יתקשה לתפקד. אלכס אברבוך, מראשי המועדון: "אי אפשר לבנות קבוצה מקצוענית ככה"

אלכס אברבוך קופץ ישראלי במוט במסיבת העיתונאים בה הודיע על פרישה. יותם רונן
ייאלץ כנראה לסגור את הקבוצה. אברבוך/יותם רונן

האם קבוצת הכדורעף של הפועל ירושלים בדרך לסגירה? במועדון מהבירה התבשרו בימים האחרונים כי כספי התמיכה שמוענקים מעיריית ירושלים לטובת הקבוצה יוקפאו. מזכיר מועצת העיר של ירושלים, עידו רוזנברג, עדכן את ראשי הקבוצה כי לאור היעדר סיוע ממשלתי לתקציב העירייה לשנה הקרובה, העירייה נאלצת להקפיא את תהליך חלוקת התמיכות העירוניות ונערכת בשלב זה לקיצוץ של 42 אחוז מתקציב התמיכות.

"אנו מודעים למורכבות שהודעה זו מסבה לכם, אולם מחובתנו לתת התראה זו לצורך היערכות מתאימה. ככל שיתקבל בעיריית ירושלים סיוע תקציבי מממשלת ישראל, נעדכנכם", נכתב בהודעה שהועברה בין השאר לקבוצת הפועל ירושלים.

בעקבות הדברים, נראה שהפועל ירושלים עומדת בפני סכנת סגירה. את המועדון מוביל בתקופה האחרונה הקופץ במוט אלכס אברבוך. "יש הלם מכל מה שקורה", אמרו במועדון. "אנחנו אובדי עצות אם הכספים לא יועברו. עד שקמה בירושלים קבוצת כדורעף רצינית שמחתימה שלושה זרים לפני כל קבוצות ליגת העל, עכשיו אין כסף. המועדון הזה בנה חממה לשחקני הנבחרות הצעירים והחתים על חוזים שחקנים לכמה שנים".

מדובר בתמיכה בגובה 800 אלף שקל בשנה. בירושלים מציינים כי הם בנו ותכננו את התקציב השנתי בהתאם לתמיכה הזו. אברבוך ציין: "אי אפשר לבנות קבוצה מקצוענית ב-50 אחוז מהתקציב. לצערי נאלץ לסגור את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully