וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגד מכבי תל אביב בחוץ זה הכי קשה, רוצים לחזור עם תוצאה טובה"

7.1.2016 / 17:33

מאמן מכבי חיפה רוני לוי, מאמין ביכולת קבוצתו להוציא נקודות מול הצהובים. על חלון ההעברות של ינואר: "ידענו שנעשה כמה מהלכים, גם אם נמצא שחקן שאנחנו רוצים, יש לנו מטרה לקדם צעירים"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד

המשחק המרכזי של המחזור ה-18 בליגת העל יפגיש את מכבי חיפה ומכבי תל אביב ביום ראשון, והיום (חמישי), באימון הירוקים, רוני לוי התפנה לדבר לקראת המשחק בין הקבוצות. בין השאר דיבר המאמן על עזיבתו של איתמר צ'יזיק ועל החודש הקרוב, בו הקבוצה תחפש לחזק את עצמה בחלון ההעברות.

מאמן מכבי חיפה רוני לוי. אדריאן הרבשטיין
רוצים לצאת עם תוצאה טובה נגד מכבי תל אביב. מכבי חיפה באימון/אדריאן הרבשטיין

על התוצאות האחרונות לקראת המשחק נגד הצהובים אמר רוני לוי: "תוצאות כאלה נותנות מעט ביטחון, אבל אנחנו יודעים שצריך להביא עוד יכולות כדי לחזור עם תוצאה טובה. ידועים לי המאבקים הפיקנטיים בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, אנחנו רוצים לרצות את האוהדים שלנו ונעשה את המקסימום".

על ינואר: "אנחנו רוצים לעשות כמה מהלכים, ידענו שנעשה את זה כב תקופה מסוימת. שחררנו שחקנים כדי שהם ילכו למקום אחר לקבל את הדקות שהם צריכים, ונעשה את ההערכות שלנו להמשך העונה. גם אם נמצא שחקן שאנחנו רוצים, מתחילת השנה דיברנו על כך שיש רצון לשלב צעירים. הם הוכיחו שהם רציניים והם יקבלו את הדקות, ויתחשלו, הם צריכים זמן. עובדים קשה כדי למצוא שחקן חדש שמתאים לקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן מכבי חיפה רוני לוי. אדריאן הרבשטיין
סומך על המחליפים שלו. לוי/אדריאן הרבשטיין

המאמן המשיך: "התרומה של איתמר צ'יזיק היא אדירה, מכבי חיפה תמצא את הדרך הכי טובה לתת לו את הכבוד שמגיע לו. לגבי ההרכב, חסרים לנו שני שחקנים חשובים (אוראל דגני וגליינור פלט), אבל יש לנו הרכב טוב ומספיק שחקנים שיכולים למלא את תפקיד המגן הימני. יש לפנינו חודש עם משחקים קשים, כשהליגה נכנסת לסיבוב השני, זה תמיד קשה יותר. נגד מכבי בחוץ זה הכי המשחק קשה שיש, רוצים לעבור אותו בשלום ולהתכונן לגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully