וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דמיטרי באגה עבר בבקרה, יואב כץ דירבן את השחקנים בשיחה מחו"ל

7.1.2016 / 16:22

הקשר הבלארוסי עשוי לקבל עוד מספר ימי מנוחה, כשמאיר בן מרגי מתלבט בין חנן ממן ואלי אלבז לתמונת ההרכב נגד מכבי נתניה. הבעלים, שדיבר עם השחקנים בסקייפ: "חשוב מאוד לנצח את המשחק הזה"

one

בווידאו: תקציר התיקו בין הפועל חיפה להפועל תל אביב

קשרה הבלארוסי של הפועל חיפה דימיטרי באגה עבר היום (חמישי) בבקרה התקציבית ויוכל להיות בסגל במשחק בשבת מול מכבי נתניה, כשרק מחר יקבלו בצוות המקצוע החלטה האם לשלב אותו או לתת לו לנוח עוד כמה ימים. בכל מקרה, באגה לא אמור להיות בהרכב הפותח, כמו גם זרקו קוראץ שנמצא בחופשת מולדת ולא יכול לשחק בשל צבירת חמישה הכרטיסים צהובים. בשל ההיעדרות של קוראץ', המאמן מאיר בן מרגי מתלבט אלי אלבז לבין חנן ממן לגבי תמונת ההרכב.

בינתיים, בלי קשר לבאגה, ערך היום הבעלים יואב כץ שיחת סקייפ עם השחקנים בה שאל רבים מהם מה הם חושבים שצריך לעשות כדי לנצח את משחק התחתית הקריטי. הבעלים אמר לשחקנים: "זה משחק מפתח עבורנו, ניצחון ואנחנו נדבקים לחלק העליון, חלילה, אם תהייה תוצאה אחרת, אנחנו נמשכים למטה, חשוב מאוד שננצח".

יואב כץ הפועל חיפה. שלומי גבאי
עודד את השחקנים בשיחה מחו"ל. יואב כץ/שלומי גבאי

גם הקפטן אושרי רואש התייחס לפני האימון למשחק הקרוב: "נכנסנו ליישורת השנייה של העונה. זה משחק קריטי עבורנו בעיקר בגלל שאנחנו משחקים בית, לא אספנו מספיק נקודות בבית ואנחנו צריכים אותן מאוד". על המצב בטבלה אמר הבלם: "אנחנו קרובים מאוד לקו האדום, ככה שמבחינתנו אין מקום לאבד נקודות, אנחנו במומנטום חיובי אבל הגיע הזמן שגם נתרגם את זה לנצחונות ושנראה את זה בטבלה. הליגה יותר מתמיד שיוויונית ואתה רואה את זה בכל שבוע, שיש שבע או שמונה קבוצות באותה רמה. זה הזמן לאגור עכשיו נקודות".

על דימיטרי באגה אמר הקפטן: "הוא שחקן עם רזומה ועושה רושם שהוא שחקן איכותי שיוסיף לנו. ראובן עטר (שאימן בהפועל חיפה) היה חלק מהמערכת בשנה שעברה וכמו שהיו עוד מאמנים בעבר ולמדנו מהם, למדנו גם ממנו. אין פה משהו מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully