וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "השחקנים יודעים שהכל מקצועי. להיות פסיכולוג זה חלק מהעניין"

7.1.2016 / 14:18

ברק בכר שוב דיבר על הרוטציה בהפועל באר שבע. הפעם הוא מתכונן לעכו שניצחה אותו בסיבוב הקודם: "זאת הייתה נקודת שפל. סוארס? יש מחליפים לא פחות טובים". הערכה: צדק יהיה כשיר

one

אחרי שהפער בפסגה הצטמצם לנקודה אחת בלבד, בהפועל באר שבע מתכוננים לקראת המשחק מול הפועל עכו, שהיה ההפסד האחרון של הקבוצה לפני סיבוב שלם. מאז צברה הקבוצה של ברק בכר 32 נקודות מתוך 36 אפשרויות והיא עדיין חזק במירוץ האליפות. המועמד המוביל לחתום בקבוצה הוא קשר לודוגורץ, אניסה, שבכר כבר צפה בביצועיו. למאמן יש עוד רשימת מועמדים ארוכה ובימים הקרובים יוחלט מי מהם יחתום בקבוצה. בכר יעמוד במשחק הקרוב לבדו על הקווים לאור עזיבת שרון מימר. במסיבת העיתונאים המסורתית שנערכה היום הוא התייחס לעניין ואמר: "ניקח החלטות בימים הקרובים. אני בודק את כל האופציות, עוזר מאוד זה דבר מאוד חשוב. לא נמהר לקבל החלטה". במועדון מעריכים שהבלם שיר צדק שלא התאמן אתמול יהיה כשיר למשחק.

"אנחנו זוכרים בהחלט את ההפסד האחרון. זו הייתה נקודת שפל. יכול להיות שזה יתרון, אנחנו כי רוצים לנצח קבוצה שהפסדנו לה", אמר המאמן על ההפסד לעכו בסיבוב הקודם. "אבל ידעתי שנשתפר. במשחק נגד חיפה, שם הפסדנו שתי נקודות יקרות, היריבה הסתגרה במחצית השנייה ומצאנו פתרונות ולמרות שלא כבשנו הגענו להרבה מצבים. מצאנו בעבר פתרונות לנצח משחקים כאלה ונצטרך לבוא בגישה יותר טובה מאשר נגד חיפה והפועל רעננה בהם לא פתחנו טוב. נפלנו קצת באגרסיביות. לשמחתי הרמנו את עצמנו בחלק השני של המשחק".

ברק בכר שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"אנחנו זוכרים בהחלט את ההפסד האחרון". ברק בכר/קובי אליהו

"מה שהיה בשנים עברו לא רלוונטי. נכון שוויליאם חשוב, אבל יש מחליפים לא פחות טובים. לואי טהא הוכיח נגד תון, כשהוא נכנס במצב לא פשוט, שהוא טוב. שחקנים מחכים להזדמנויות כאלה ואנחנו סומכים עליו", התייחס המאמן לפציעת הבלם הברזילאי. "יש מקום לכולם, יש עומסים וגביע. רואים ששחקנים מתעייפים גם מנטאלית. מי שטוב ישחק. השחקנים יודעים שהכל מקצועי. מי שלא משחק יכול להיות מאוכזב השאלה איך הוא לוקח את זה. התפקיד שלנו הוא להכין את השחקנים למצב שבו כולם ישחקו. להיות סוג של פסיכולוג זה חלק מהעניין".

על מצבו של הקשר דן ביטון אמר: "הוא לא מאה אחוז מבחינה בריאותית, אצלנו רק מי שכשיר יתלבש. הוא שחקן מוכשר ששיחק השנה ועוד ישחק. שיר צדק היה טיפה שוב חולה אבל יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully