וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הריאליטי העליב שופט, פגע בשחקן יריב והורחק לחודש

7.1.2016 / 12:30

טום קשתי, שהשתתף בתכניות "גולסטאר" ו"המרוץ למיליון", לא שלט בעצביו במשחק בליגה ג'. שוער בית"ר יפו דחף שחקן, הורחק, סירב לעזוב את המגרש וצעק לעבר השופט: "לאמא שלך תגיד לצאת, אפס". קשתי בתגובה לעונש: "כל הדו"ח הזה הוא שקר"

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: טום קשתי מתנסה באנגלית

טום קשתי מוכר לחובבי הכדורגל בעיקר מעונתה הראשונה של התכנית "גולסטאר". מעבר לכך, הוא גם השתתף ב"מרוץ למיליון", מדי פעם גם שר, מדגמן ומחפש את מקומו בעולם השואו-ביז הישראלי. בין היתר, קשתי הוא גם שוער כדורגל. הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ועבר להפועל פתח תקוה, אך לא התפתח יותר מדי ובגיל 19 החל להסתובב בליגות הנמוכות.

בשנתים האחרונות לא היה פעיל, אך העונה הוא משחק בבית"ר יפו מליגה ג' מחוז תל אביב. בשישי האחרון הוא הורחק במשחק קבוצתו נגד בני יהוד, בעקבות העלבת שופט המשחק ופגיעה בשחקן יריב.

טום קשתי. אלעד גוטמן, אור גפן.,
טום קשתי/אלעד גוטמן, אור גפן.

השופט שי בוימן כתב בדו"ח המשחק: "בדקה ה-65 שרקתי לכדור עונשין מ-11 מטר לטובת בני יהוד, לאחר הכשלה ברורה על החלוץ בתוך רחבת העונשין. כאשר הכדור הונח על הנקודה הלבנה והכול מוכן לבעיטה, יצא שוער בית"ר יפו טום קשתי מהשער ללא סיבה, רץ לכיוון השחקן הבועט והדף אותו באזור החזה העליון בעוצמה לדשא ובעקבות זאת הורחק על התנהגות אלימה. יתרה מכך, השוער סירב לצאת וקרא לעברי: 'לאמא שלך תגיד לצאת', 'אפס', ורק לאחר מכן עזב את המגרש".

בעקבות האירוע קשתי הורחק אתמול בבית הדין לארבעה משחקים בפועל.

seperator

טום קשתי מסר בתגובה: "השופטים בליגה הזאת מכבדים אותי ובאים להצטלם איתי אחרי משחקים. הסיטואציה הייתה שזה היה משחק עונה של הליגה הזאת, מקום שני נגד שלישי. השופט הוציא לשחקן מהקבוצה שלי אדום ואחרי דקה נתן להם פנדל שלא היה. השחקן שעמד לבעוט את הפנדל הוא חבר שלי, אני בסך הכול באתי כמו כל שוער להרגיש את הכדור וקצת לוחמה פסיכולוגית לפני פנדל. באמוציות של רגע השחקן דרך לי על כל האצבעות. התקרבתי אליו ותפסתי אותו בחולצה, אבל אחרי שנייה זה נרגע והתחלנו לצחוק על זה. השופט הוציא לי אדום משום מקום".

קשתי הוסיף: "זה שופט שקטן ממני בעשר שנים ואמרתי לו שזאת לא גישה איך שהוא פועל. מה שהוא רשם בדו"ח לא היה ולא נברא, לא דיברתי על אמא שלו והמשפט היחידי שאמרתי לו היה 'ככה לא תתקדם, המקסימום שתגיע אליו זה ליגה ג''. כל הדו"ח הזה הוא שקר ואנחנו מערערים על זה. הוא חיפש את הקבוצה כל המשחק וניסה לפגוע בנו, אולי הוא רצה פרסום והשם טום קשתי התאים לו. אני בא למשחקים באווירה של פאן וחשוב לי להשפיע על ילדים ולתרום, תמיד באווירה חיובית ושמחה. זה האדום השני שלי בקריירה, שהראשון היה על צהוב שני בשל עבירה, אף פעם לא קיבלתי אדום ישיר. אבא שלי חינך אותי מגיל קטן לתת כבוד לכולם וזה כל מי שאני. חבל שהשופט בחר ללכת למקום הזה, אבל גם אני וגם הוא יודעים מה היה שם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טום קשתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully