וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה פנתה למשומר, מכבי חיפה תחסוך מיליוני שקלים מהעברות

7.1.2016 / 11:23

הקבוצה של חיים סילבס הצטרפה להפועל כפר סבא, שגילתה התעניינות במגן. האופציה על תורג'מן: 450 אלף יורו, לא כולל דמי השאלה. ניסיון להיפטר גם מהחוזה של דרינצ'יץ'. וגם: מדוע "התנגד" צ'יזיק למינוי מנהל מקצועי?

one

בווידאו: רוני לוי

הפועל רעננה פנתה למגן מכבי חיפה אייל משומר והציעה לו להצטרף לקבוצה. שיחה ראשונית נערכה בין אשר אלון לנציגי השחקן, אך נראה כי הדבר תלוי כמובן ברצונה של חיפה לשלם למשומר חלק משכרו. גם הפועל כפר סבא מעוניינת להחזיר את השחקן למועדון בו גדל. אם משומר יעזוב בינואר, הוא יצטרף לאלון תורג'מן ואביחי ידין שעברו להפועל תל אביב ובכך חסכו לא מעט כסף למועדון. ידין יעבור להפועל כשאת רוב חוזהו יממנו האדומים. חיפה חסכה כ-150 אלף דולר עוד במהלך העונה הנוכחית ותחסוך כ-200 אלף דולר בעונה הבאה אם הוא יישאר באדום. ידין חתם אמנם לשנתיים אצל האדומים, אך בתום העונה תוכל הפועל לבטל את ההסכם. אם היא תרצה אותו, הוא ישוחרר ללא תמורה בתנאי שהפועל תעמוד בכל עלויות החוזה שלו.

העסקה עם תורג'מן משתלמת לא פחות לירוקים. בהסכם עם הפועל תל אביב נקבע כי האדומים ישלמו 450 אלף יורו למכבי חיפה אם תרצה לרכוש את החלוץ בתום העונה. תורג'מן נרכש תמורת כ-2.3 מיליון שקל מטוברוק, כך שאם הפועל תרכוש אותו, חיפה לא תפסיד נתח משמעותי מהעסקה. כמו כן, הפועל תל אביב תעביר 50 אלף דולר תמורת השאלת השחקן. אם תורג'מן וידין ימשיכו בהפועל תל אביב בעונה הבאה, חיפה תכניס כמעט שני מיליון שקלים ממכירת השחקן וההשאלה יחד.

שחקני הפועל תל אביב, גיא אסולין, אלון תורג'מן. קובי אליהו
תורג'מן עם אסולין. יחסוך לחיפה סכומים גדולים/קובי אליהו

בנוסף, יחד עם עלויות החוזים של השחקנים שיעזבו, חיפה תחסוך כמה מיליוני שקלים, זאת בכפוף להסדרים שיגיעו לגבי משומר וניקולה דרינצ'יץ', שמחזיק בחוזה של 320 אלף יורו. במועדון שוקלים להעבירו לפרטיזן בלגרד שתישא בחלק מההוצאות כדי לפנות מקום לזר נוסף. אם דרינצ'יץ' לא יעבור תוך שלושה שבועות לקבוצה אחרת, חיפה תשקול להקפיא את כרטיסו, אם כי בשלב זה מדובר בצעד האחרון שהמועדון מעוניין לעשות. "אין ספק שדרינצ'יץ' ימצא קבוצה, זאת רק שאלה של זמן. הוא שחקן איכותי ולפעמים דברים לא מתחברים", הסבירו.

במועדון שמעו את דבריו של איתמר צ'יזיק אתמול (רביעי), לפיהם אין צורך במנהל מקצועי במועדון, אך עדיין מתכוונים לצרף גורם מקצועי נוסף. אלון חזן מועמד לשוב למועדון, כשגם שמות נוספים הוזכרו. גורמים במכבי חיפה סיפרו כי צ'יזיק התנגד בשעתו למינוי מנהל מקצועי, אולם הסכים לצירוף "יועץ מקצועי", כנראה מתוך חשש שהגדרת התפקיד תפגע בסמכויותיו. גורמים במועדון סיפרו כי המנכ"ל הנכנס, אסף בן דב, כבר מודע לרצון של המועדון להחתים מנהל טכני, או דמות מקצועית אחרת שתעבוד בשיתוף פעולה מלא עם המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully