וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אלי גוטמן יוצג ביום שני, שחקני הרכש עברו בבקרה

המנג'ר החדש של האדומים סיכם עקרונית את כל תנאיו ויחתום על החוזה ביום ראשון. זינו, ידין ותורג'מן יוכלו לקבל דקות ראשונות כבר בשבת מול בני יהודה. אסולין, שלא תוכנן לשחק, לא עבר בבקרה

צילום: קובי אליהו, עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: אימון הבכורה של גיא אסולין

אלי גוטמן יחתום ביום ראשון הקרוב על החוזה החדש שלו כמנג'ר הפועל תל אביב ויוצג ביום שני במועדון אותו הוביל בתחילת העשור לזכייה בדאבל ולליגת האלופות כמאמן. גוטמן סיכם עקרונית על כל תנאיו במסגרת החוזה, שיהיה לשלוש שנים וחצי, כאשר הפרטים האחרונים ייסגרו בתחילת השבוע הבא, לפני מסיבת העיתונאים בה ייחל רשמית את תפקידו.

האדומים, שעד כה פעילים מאוד בחלון ההעברות של ינואר, העבירו הערב בבקרת התקציבים שלושה משחקני הרכש החדשים: אלון תורג'מן, לוטם זינו ואביחי ידין, ששב למועדון. המשמעות היא שהשלישייה הזו תוכל לקבל דקות ראשונות בקבוצה כבר בשבת הקרובה, אז הקבוצה תתארח לדרבי תל אביבי קטן אצל בני יהודה (17:00). מי שלא עבר בבקרה הוא שחקן רכש נוסף, גיא אסולין, אולם הוא בכל מקרה איננו מצוי בכושר משחק ולא תוכנן לקחת חלק במשחק.

ידין חתם היום עד תום העונה בבמועדון ושב רשמית לקבוצה בה בילה 4 שנים וזכה עימה בדאבל. הקשר עזב סופית את מכבי חיפה, שלא רצתה בשירותיו וחיפשה בחודשים האחרונים קבוצה שתקלוט אותו ובחוזהו יש אופציה לעונה נוספת. ידין שיחק עם הקבוצה בליגת האלופות ובליגה האירופית ונחשב לאחד הברגים המרכזיים בקבוצתו המצוינת שבנה בזמנו אלי גוטמן.

הפועל תל אביב הודיעה רשמית: "הפועל תל אביב שמחה לבשר על חזרתו של הקשר האחורי, אביחי ידין, לשורות האדומים לאחר שחתם על חוזה לשנתיים במועדון. ידין (29), שיחק 4 עונות בהפועל תל אביב וזכה עם הקבוצה בדאבל והוסיף זכיות בעוד שני גביעי מדינה. ידין שיחק בשלב הבתים של ליגת האלופות וגם בליגה האירופאית. אנו מברכים את ידין לרגל שובו למועדון ומאחלים לו בהצלחה".

אביחי ידין קשר הפועל תל אביב. האתר הרשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
אביחי ידין קשר הפועל תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי הפועל תל אביב

ידין אמר לאחר חתימתו: "אני נרגש לחזור להפועל תל אביב שהוא הבית האמיתי שלי, רציתי לחזור לפה מאוד, יש לי זכרונות יפים וטובים מהקדנציות הקודמות שלי כאן ואני בטוח שביחד עם כל השחקנים נוכל קודם כל להתייצב ולחזור להיות קבוצה מנצחת ולאחר מכן גם לשאוף להשיגים, שזו תמיד שאיפה של מועדון גדול כמו הפועל ת"א. יש לי הרבה עבודה ואני מתכוון לעבוד בשקט ופחות לדבר".

"התרגשתי מאוד להכנס שוב למתחם חודורוב שגם עבר שיפוץ מדהים, ואין לי ספק שעם התמדה, עבודה קשה ואמונה בדרכינו, הפועל תל אביב עוד תביא הרבה שמחה וגאווה לכל האוהדים הנפלאים שלה. אני מודה לכולם על הברכות ומחכה כבר לאימון הראשון, התגעגתי ללבוש את החולצה האדומה". ידין יחזור וילבש את החולצה מספר 26.

בתוך גם, הפועל תל אביב מנהלת מגעים עם הקשר השבדי מרקוס רודן, אבל ההערכה היא שקיימים סיכויים נמוכים שהוא יגיע. עד סוף השבוע תינתן תשובה סופית בנוגע לכך.

אביחי ידין הפועל תל אביב עם לוטם זינו. של הפועל תל אביב, אתר רשמי
חזר ללבוש אדום. אביחי ידי עם לוטם זינו/אתר רשמי, של הפועל תל אביב

אחרי סחבת ארוכה של מספר שנים, סיימה הפועל תל אביב לשלם את חובה לקייזרסלאוטרן הגרמנית, על סך 700 שקל. כידוע, החוב היה עוד מתקופת חיים רמון, שהחזיר בזמנו למועדון את איתי שכטר וגילי ורמוט אחרי שנמכרו לגרמנים מהפועל בקיץ 2011. לפני מספר שבועות הבהירה לאוטרן להפועל שאם לא תסיים לשלם את החוב בימים הקרובים, תתבע אותה באופ"א, ולאחר הבטחות אישיות מצד מספר גורמים, שולם החוב.

לצד זה, הקבוצה הקדימה את משכורות השחקנים ועובדי המועדון, וכבר העבירה לחשבון הבנק שלהם את שכר דצמבר. לאחרונה דווח על בעיות כלכליות שונות במועדון, אך הדברים סודרו והחודש האדומים שילמו את השכר מוקדם מהרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully