וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דאגה מהפציעות של הגבוהים, הלפרין: "המשחק ברח בסוף"

7.1.2016 / 9:06

דאנקן נפגע בכתף, טוני גפני וליאור אליהו סוחבים פציעות ובקבוצה מהבירה לא הספיקו למצוא גבוה נוסף לאירופה. הלפרין אחרי ההפסד לסראטוב: "הסוף היינו מאוד קצרים מבחינת רוטציות"

one

לאחר שהשיגה ניצחון מרשים בתחילת השבוע על מכבי תל אביב, קיוותה אמש הפועל ירושלים להמשיך במומנטום החיובי במשחק במשחק פתיחת השלב השני ביורוקאפ מול סראטוב הרוסית, אך הפסידה אמש (רביעי) 105:96 בחוץ. המאמן דני פרנקו ביקש מהשחקנים לנסות לעצור את הקלעים של הקבוצה הרוסית, אולם הם לא הצליחו במשימה. בחדר ההלבשה אמר פרנקו כי הרוסים הצליחו להכתיב את קצב המשחק.

בירושלים ניסו לחזק את הקבוצה בשחקן נוסף לפני סיום הרשמת שחקנים נוספים באירופה, אך לא הצליחו ובמועדון קיים חשש בגלל שטוני גפני, ליאור אליהו וג'וש דאנקן סוחבים פציעות. אמש נפצע דאנקן בכתף במהלך המשחק והוא ייבדק עם החזרה ארצה. בירושלים מצביעים על חולשת הקבוצה במאבקים בצבע כאחת הסיבות להפסד.

יותם הלפרין סיכם: "ניסינו לגרור את סראטוב לקצב המשחק שרצינו, לעיתים הצלחנו בכך ולעיתים לא. לקראת הסוף היינו מאוד קצרים מבחינת רוטציות. היינו חסרים יותר מדי שחקנים, בטח שבפנים, זה פגע בנו ולצערי בדקות האחרונות המשחק ברח לנו. יש לנו משחק סופר חשוב בשבוע הבא, ננסה לתקן מה שקרה היום. הדרך עוד ארוכה, אני חושב שבסך הכול, עם כל זה שהפסדנו ב-9 הפרש כולנו שיחקנו כמו גברים" .

טוני גפני שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא כשיר ב-100 אחוז. גפני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully