וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר נראה מדוכדך, בריאן רנדל: "הייתה אווירה מוזרה"

7.1.2016 / 8:38

הגארד המאוכזב שוב לא היווה פקטור משמעותי בניצחון של מכבי תל אביב על לובליאנה. במועדון עדיין מעכלים את המעבר ליורוקאפ, טיילור רוצ'סטי: "אלו לא אתגרים שאנחנו רגילים אליהם"

one

מכבי תל אביב אמנם השיגה אמש (רביעי) ניצחון ראשון בשלב הבתים השני ביורוקאפ, 73:82 על לובליאנה, אולם בניגוד לימי חמישי ביורוליג, האווירה הייתה מנומנמת וניתן היה לחוש בחוסר שביעות הרצון והדכדוך של כל הנוכחים: ראשי הקבוצה, אנשי הצוות והשחקנים. בניגוד לאווירה השמחה בחדר ההלבשה לאחר ניצחונות במשחקי היורוליג, לא נראו חיוכים בחדר ההלבשה אמש.

ג'ורדן פארמר שממשיך להציג יכולת נרפית ומודע לשמועות על הרצון לשחררו, נראה מתוסכל מאוד ומיהר להתחמק מהעיתונאים וללכת לחדר צדדי. במהלך המשחק פארמר דיבר באריכות עם טבק לאחר שהמאמן הוציאו וניסה להבין מדוע הוחלף. עת התיישב על הספסל, נראה פארמר מתוסכל ומדוכדך מאוד ממצבו .

גם 7,500 האוהדים שהגיעו היו חסרי סבלנות, כשבמחצית הראשונה אף שרקו בוז לקבוצה כשהיא הייתה בפיגור. לראשונה לאחר כ-16 שנים בהן גדש הקהל את יד אליהו במשחקים האירופים, נראו לא מעט קרחות בהיכל.

ראשי הקבוצה מודעים היטב למצב, ומתכננים שינויים נרחבים בסגל השחקנים לעונה הבאה, כרגע מתכננים בהנהלה להמשיך עם דווין סמית', סילבן לנדסברג, יוגב אוחיון, גיא פניני וטיילור רוצ'סטי. אם ליאור אליהו לא יחתום על חוזה חדש בהפועל ירושלים, במכבי ינסו להחזירו ליד אליהו. בהנהלה גם שוחחו על האפשרות לצרף את גל מקל לעונה הבאה.
ביניים:

טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חיבור מוצלח עם טבק עד עכשיו. רוצ'סטי/ברני ארדוב

מקצועית, המאמן ז'אן טבק לא היה מרוצה מפתיחת המשחק ומהדקות האחרונות של ההתמודדות, והעיר על כך לשחקנים בחדר ההלבשה. הקרואטי מודע לכך שיכולת פושרת כזו עלולה לא להספיק במשחק הגביע נגד מכבי חיפה ביום שבת.

"זו אווירה מוזרה לשחק בימי רביעי ולא ביורוליג, זה משחק שונה וצריך לעשות את ההתאמות", הודה בריאן רנדל, "חשוב היה לנצח את המשחק הראשון, אנחנו רוצים להתקדם במפעל. הורדנו הילוך לקראת סוף המשחק אבל ניצחנו. פארמר? יש אותו, את רוצ'סטי ואת ויוגב, וכל אחד יכול לקחת את ההובלה. טיילור משחק עם המון ביטחון כרגע, אבל בכל ערב נתון מישהו אחר יכול לבלוט".

טייילור רוצ'סטי אמר לוואלה! ספורט: "אלו לא אתגרים שאנחנו רגילים אליהם, אבל אני מרגיש מבורך ושמח לשחק במכבי, לא משנה באיזו מסגרת. אני נהנה פה. שיחקנו מול קבוצה טובה וזה היה דומה יותר ליורוליג ולא לליגה הישראלית. המאמן טבק? הוא לא נתן לי את הקבוצה, אבל אני צריך להיות מוכן. שיחקתי אצלו בעבר ואני מכיר את הסגנון שלו, אני מוכן למה שהמאמן מבקש ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully