וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבק: "אני מודאג מהדקות האחרונות, מצפה מהשחקנים לתת 100% תמיד"

6.1.2016 / 22:59

מאמן מכבי תל אביב מאוכזב מירידת המתח בסיום ה-73:82 על לובליאנה: "מקווה שנוכל להחזיר לעניינים עוד שחקנים". דווין סמית': "אנחנו צריכים להיראות יותר טוב, היינו צריכים להיות מרוכזים"

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב פתחה הערב (רביעי) ברגל ימין את שלב הבתים השני ביורוקאפ, כשגברה 73:82 על לובליאנה. הצהובים לא הרשימו והושפעו מהאווירה המנומנמת בהיכל אליו הגיעו רק 7,300 צופים, אך ניצחו בזכות עוד משחק טוב של טיילור רוצ'סטי (20 נקודות) ודווין סמית' (19). ג'ורדן פארמר, לעומת זאת, עדיין לא בעניינים וסיים עוד משחק חלש עם 5 נקודות והרבה, הרבה תסכול מופגן.

"ידעתי שיהיה משחק קשה", אמר מאמן הצהובים ז'אן טבק בסיום. "קלענו באחוזים נמוכים לשלוש, אבל היה משחק קשה. בסוף המשחק היינו צריכים לעלות ל-20 הפרש ומעלה, אבל איבדנו ריכוז ונתנו להם לחזור למשחק. החזרה של בריאן רנדל חשוב, אני מקווה שנוכל להחזיר עוד שחקנים מבחינה מנטאלית לעניינים. אני מודאג מהדקות האחרונות, בהן איבדנו ריכוז ולא הצלחנו לסגור את המשחק.

טבק הוסיף: "אני מודאג לגבי כל אפשרות, לא משנה אם זה משחק יורוליג, יורוקאפ, או כל משחק אחר. אני מצפה מהשחקנים שלי לתת 100% בכל משחק, בלי קשר למשחק".

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאוכזב. טבק/ברני ארדוב

דווין סמית' הוסיף: "היה לנו חשוב לנצח בבית, אבל אנחנו צריכים לשחק משחק שלם. לא שיחקנו טוב בסיום ואנחנו צריכים להיראות טוב יותר. אני לא יודע מה קרה בדקות האחרונות. לפעמים התחרויות האלה יכולות להיות מוכרעות על הפרש סלים, אז אנחנו צריכים להישאר מרוכזים לאורך משחק שלם".

על המשחק מול מכבי חיפה: "נתכונן ביומיים הקרובים, אנחנו יודעים שהם משחקים טוב מאוד בתקופה האחרונה, נצטרך לנצח אותם במגרש שלהם ויהיה קשה מאוד".

גיא פניני אמר: "מאוד חשוב לפתוח עם ניצחון להמשך הדרך. צריך לשמור על הבית, זה יעזור. לא היה לנו הרבה זמן לחשוב על מה שקרה בירושלים, כי ישר הגיע לובליאנה ועכשיו יש גמר גביע מבחינתנו נגד חיפה ואני מקווה שנגיע מוכנים. האנרגיות שהבאנו במחצית השנייה עזרו".

סילבן לנדסברג הוסיף: "הם קבוצה טובה, באו לתת פייט ולא היינו חדים, כך שהם ניצלו את זה. התכוננו כמו למשחק יורוליג. לא היה לי משחק התקפי טוב, אבל הכי חשוב שניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully