וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון פייטון נשאר בניו אורלינס, קלווין ג'ונסון שוקל פרישה

6.1.2016 / 22:30

לאחר שלל שמועות על עזיבתו הצפויה, מאמן הסיינטס הודיע במסיבת עיתונאים: "אהיה כאן כל עוד ירצו בי. לא רואה את עצמי מאמן במקום אחר". לאבי סמית פוטר מטמפה ביי, מגהטרון פרסם הודעה לפיה הוא שוקל את עתידו

שון פייטון מאמן ניו אורלינס סיינטס. AP
ממשיך בביג איזי. פייטון/AP

ניו אורלינס סיינטס סיימה ביום ראשון החולף עונה מאכזבת שנייה ברציפות, כאשר כמו ב-2014, היא השיגה רק שבעה ניצחונות לעומת תשעה הפסדים ונותרה מחוץ לפלייאוף.

לאורך העונה כולה היו לא מעט דיבורים בנוגע לעתידו של מאמן הקדושים, שון פייטון, אלא שהערב (רביעי) הוא הודיע חד משמעית שהוא נשאר בביג איזי: "אני אהיה כאן כל עוד ירצו אותי", אמר פייטון במסיבת עיתונאים.

המאמן הוסיף: "אני יודע שנדמה היה שהחלטה כלשהי מתבשלת, אבל בסופו של דבר זה פשוט אני מצהיר שוב - אני כאן ושום דבר לא משתנה. אני מתכנן לאמן כאן ולא רואה את עצמי עובד בשום מקום אחר".

לאבי סמית פוטר מטמפה ביי. המאמן הגיע לפני שנתיים ולאחר עונה בת שני ניצחונות הצעיד את הבאקנירס לשישה ניצחונות, גרף התקדמות שלא הספיק להנהלה. שחקני הבאקנירס שצוטטו בעילום שם אמרו כי הם "המומים מההודעה".

* מי שממש לא בטוח שיישאר, בדטרויט או בכלל ב-NFL, הוא קלווין ג'ונסון בן ה-30. "מגהטרון" פרסם הערב הודעה: "כמו שחקנים רבים בשלב זה של הקריירה, גם אני שוקל כרגע את האפשרויות שלי לגבי העתיד. אני מצפה להגיע להחלטה בנושא בעתיד הלא רחוק".

בארצות הברית טענו כי התופס הכוכב של הליונס שוקל פרישה, זאת כאשר נותרו לו ארבע שנים בחוזה מתוך השבע עליהן חתם. המשכורת שלו לעונה הבאה עומדת על 15.95 מיליון דולר ומהקבוצה נמסר: "כמובן שאנו מכבדים לחלוטין את קלווין ומבינים ומעריכים את ההחלטה שלו לחשוב באופן עמוק ומשמעותי על עתידו בפוטבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully