וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: האלוף האולימפי יחבור לסייפים הישראלים

6.1.2016 / 21:05

רובן לימרדו הוונצואלני יצטרף ליובל פרייליך, עידו הרפה ודניאל ליס שיתחרו בגרמניה במסגרת גביע אירופה לאלופות מועדונים. לימרדו: "יש לי חיבור מצוין עם נבחרת ישראל. מקווה לתרום את חלקי"

יובל פרייליך, עידו הרפה, דניאל ליס, גרגורי בסקין. ההתאחדות הישראלית בסיוף,
הסייפים הישראלים/ההתאחדות הישראלית בסיוף

סייפי הפועל כפר סבא, אלופת המדינה, יזכו בתגבור מפתיע כאשר רובן לימרדו מוונצואלה, האלוף האולימפי מלונדון, יחבור אל הסייפים הישראלים כדי להתמודד בהיידנהיים, גרמניה, על מדליה שנייה בתולדות המועדון בגביע אירופה לאלופות מועדונים. בכפר סבא מתחרים אלוף אירופה לנוער, יובל פרייליך, המדורג 1 בדקר בוגרים בישראל, עידו הרפה, וכן דניאל ליס.

לימרדו בן ה-30 ניצח 10:15 בגמר האולימפי האחרון את ברטוש פיאסקי הנורבגי. ושנה לאחר מכן הוא הפסיד בגמר אליפות העולם והסתפק במדליית הכסף. בבייג'ינג 2008 הוא דורג בסך הכול במקום ה-23, זאת שנה לאחר שפרץ לתודעה עם זכייה במשחקי יבשת אמריקה, תואר אותו החזיר לעצמו השנה בטורונטו, אולי כדי לאותת לקראת ריו 2016.

מאמן כפר סבא, אוהד בלוה: "המטרה היא להעפיל לפיינל פור בהיידלהיים 2016. מדובר במפעל בעל מסורת וחשיבות גדולה למועדונים הטובים באירופה. מעבר לכך, זו השתפשפות נוספת ובניית ביטחון לסייפים שלנו בשנה אולימפית". בהמשך תחרויות העונה יתמודדו הרפה ופרייליך על כרטיס לריו, כשגם גרגורי בסקין מהפועל אשקלון בתמונה. הקשר עם לימרדו נוצר במהלך התחרויות הבינלאומיות, שכן הרפה ופרייליך מסייפים אצל בלוה גם במסגרת נבחרת הדקר הלאומית, והידידות התגלגלה לכדי שיתוף פעולה מקצועי בליגת האלופות בגרמניה.

לימרדו אמר: "יש לי חיבור מצוין עם נבחרת ישראל. הם חברים, אני מעריך אותם ואנחנו מדברים הרבה בתחרויות. הם למעשה מהאנשים הכי נחמדים ותחרותיים שיש בסבב העולמי, והפועל כפר סבא נתנה לי הזדמנות להופיע בגביע אירופה לאלופות. אני מקווה לתרום את חלקי למועדון שכל כך חשוב לכולם וגם לי ושנעשה תוצאה גדולה כי זה יהיה הישג משמעותי עבורי לקראת 2016". לימרדו גם החמיא לבכירי הסייפים הישראלים, ואמר: "הוא מתחרה רציני עם הרבה אינטליגנציה. ליובל יש עתיד גדול בסיוף הישראלי ושניהם יכולים להגיע לאולימפיאדה ולשדרג את הסיוף הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully