וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטין אמוטו: "ונגר עוקב אחריי, כבר הייתי צריך לשחק בארסנל"

6.1.2016 / 22:30

חלוץ הרכש של קרית שמונה משוכנע: "אני לא כזה רחוק מהגשמת החלום לשחק בארסנל. ונגר מתעניין בי כבר זמן רב, הוא המליץ עליי לאנז'ה". הליטאי רוקאס סטנולביצ'יוס חתם לשלוש שנים וחצי

one

אוסטין אמוטו, חלוץ הרכש של עירוני קרית שמונה, התראיין היום (רביעי) לאתר "אפריקן פוטבול" וטען כי ארסן ונגר מעריץ אותו ועוקב אחר התקדמותו. "החלום שלי הוא לשחק בארסנל", אמר החלוץ בן ה-22. "הם עקבו אחריי כששיחקתי בווארי וולבס ואני חושב שכסף עצר את כל המהלך. הייתי צריך כבר לשחק היום בארסנל או בקבוצה אחרת באנגליה. אני שמח שמאמן כמו ונגר מתעניין בי כל כך הרבה זמן וממשיך לעקוב אחריי. אני מאמין שאני לא כזה רחוק מהגשמת החלום לשחק בארסנל. הוא המליץ עליי לאנז'ה והצרפתים ראו אותי כובש בחצי גמר גביע הטוטו".

אוסטין אמוטו עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ונגר עוקב. אוסטין אמוטו/ברני ארדוב

הזר הליטאי של עירוני קרית שמונה רוקאס סטנולביצ'יוס נחת בארץ ועבר בדיקות רפואיות. הליטאי הצעיר חתם לשלוש שנים וחצי. כעת יתפנו בקרית שמונה להעביר מחר או לכל המאוחר ביום שישי את השחקנים החדשים בבקרת התקציבים כדי לאפשר להם להירשם בסגל הקבוצה כמה שיותר מהר. בכל מקרה, ההערכה היא שהשחקנים שעדיין לא התאמנו באופן סדיר עם הקבוצה לא צפויים לפתוח בהרכב ואולי אף לא לקבל דקות כלל במשחק הקרוב נגד הפועל רעננה. הצפי הוא שהשחקנים ייכנסו לעניינים במשחק הגביע באמצע השבוע הבא נגד מכבי פתח תקוה או במחזור הליגה שלאחר מכן.

בקרית שמונה מעריכים שמסע הרכש של הקבוצה הגיע לסיומו, אך יש סיכוי קלוש ששחר הירש יצורף, למרות שבשלב זה השחקן מתרחק מאוד מחתימה. גם דייגו ניקולייבסקי יחתום אם חימנסיה לה פלאטה מארגנטינה תשחרר אותו. כמו כן, בקבוצה לא מתכוונים לשחרר יותר שחקנים אחרי ששחררו ארבעה שחקנים בחלון ההעברות הנוכחי. רק חן דילמוני עשוי בשלב זה לעזוב אם מכבי חיפה או מכבי תל אביב יגישו הצעה רשמית לגביו.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן עירוני קרית שמונה רוקאס סטנולביצ'יוס. האתר הרשמי של קרית שמונה, אתר רשמי
המצטרף החדש. רוקאס סטנולביצ'יוס/אתר רשמי, האתר הרשמי של קרית שמונה

בקבוצה מייחסים חשיבות רבה למפגש מול רעננה שהוגדר כהזדמנות להיצמד למקום המוביל לפלייאוף העליון. "זה משחק על שש נקודות מבחינתנו", אמר שחקן בקרית שמונה. "אם ננצח נצבור המון ביטחון להמשך וגם נקרב מאוד את עצמנו להפועל רעננה במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון".

אופיר מזרחי לא התאמן היום בשל כאבים בברך, אך בקבוצה מעריכים שיהיה כשיר למשחק בשבת. אחמד עאבד ערך היום אימון כמעט מלא ורק לקראת סופו נטש כשההערכה היא שגם הוא יהיה כשיר למשחק. עוז ראלי גם כן התאמן.

(עדכון ראשון: 18:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully