וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שיר צדק לא התאמן, מאור מליקסון ימתין על הספסל?

6.1.2016 / 16:39

הבלם חולה והתבקש לנוח, הוא צפוי לשוב לאימונים כבר בחמישי ולפתוח במרכז ההגנה מול עכו לצד טהא. מליקסון שב להתאמן, אך בוזגלו עשוי לשמור על מקומו בהרכב: "הרוטציה תשתלם לכולם בסוף". במועדון בדקו את העלויות של אניסה

one

אחרי שהתברר אתמול (שלישי) כי וויליאם סוארס ייעדר מהמגרשים למשך מספר שבועות בשל הפציעה בצלעות ממנה סבל בתיקו 1:1 מול מכבי חיפה ביום שני, היום התאמנה המוליכה הפועל באר שבע ללא עוד אחד מהשחקנים המשמעותיים שלה בחלק האחורי, שיר צדק.

הבלם לא חש בטוב עוד לפני המשחק מול מכבי חיפה ובמצבו חלה הרעה מסוימת, מה שהוביל לכך שהוא קיבל היום הוראה לא להגיע לאימון, בתקווה שיוכל לשוב לעניינים כרגיל כבר מחר. באר שבע תארח בעוד שלושה ימים את הפועל עכו ולכן, לקבוצה חשוב מאוד שצדק יתאמן מחר. את מקומו של סוארס יתפוס בשבת הקרובה לואי טהא ובמקרה שצדק לא יהיה כשיר, מתן אוחיון יפתח במרכז ההגנה. בבאר שבע טוענים כי ייתכן שסוארס יקדים את חזרתו ויהיה כשיר בתוך פחות משלושה שבועות.

מאור מליקסון, שלא שיחק נגד חיפה, התאמן ויהיה כשיר למשחק בשבת הקרוב, אך ייתכן כי הוא ימתין על הספסל בפתיחה. בקבוצה הסבירו: "גם השחקנים הבכירים ביותר ישתתפו ברוטציה. אצל ברק אין שמות. אם אנחנו רוצים לקחת אליפות, גם הבכירים צריכים לנשוך שפתיים. בסוף זה ישתלם לכולם".

ברק בכר עסוק בימים אלה בענייני רכש. אחד המועמדים לחיזוק הקבוצה הוא קשרה המגדסקרי של לודוגורץ, אניסה, אשר במועדון כבר בדקו את העלויות הכרוכות בהחתמתו. המאמן בודק גם שמות נוספים ולא נלהב להביא את טוטו תמוז, כאשר כרגע לא מתקיימים מגעים עם החלוץ. מוחמד גדיר, שמחזיק בהצעות נוספות, יגיע רק אם התנאים הכלכליים יבשילו לכך, בעוד שלומי ארבייטמן מחכה להתפתחויות וגם אם לא יגיע חלוץ בסופו של דבר, הוא עדיין עשוי לעזוב.

שיר צדק שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אמור להיות כשיר לשבת. צדק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully