וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: פדרו גלבאן בספק למשחק נגד הפועל תל אביב בשבת

6.1.2016 / 14:29

הקשר הארגנטינאי לא השלים את האימון בגלל כאבים בצלעות ועלול להחמיץ את ההתמודדות עם האדומים. נוורו עדיין בספק, צרויה לא יהיה כשיר. שני השחקנים הארגנטינאים שנבחנו שוחררו

one

פדרו גלבאן בספק גדול למשחק של בני יהודה בשבת נגד הפועל תל אביב. הקשר הארגנטינאי לא השלים את האימון שנערך היום (רביעי) וסובל מכאבים בצלעות, שעלולים למנוע ממנו לשחק נגד האדומים.

אם זה לא מספיק, הצרות של יוסי מזרחי מבחינת הפציעות רחוקות מלהסתיים שכן נכון לעכשיו עדיין לא ברור אם ג'וד נוורו יוכל לשחק בשבת. החלוץ החמיץ את המשחקים האחרונים בגלל פציעה בירך ומתקשה לשוב להתאמן ועל כן לא מן הנמנע שהוא יחמיץ משחק נוסף. מי שעוד אמורים להיעדר מהסגל אלו גל צרויה ומאור קנדיל הפצועים.

בקבוצה התעסקו ביממה האחרונה בין השאר בהחלטה של אביב חדד לעזוב את המועדון אחרי כמעט שבע שנים. חדד, שנהג לפתוח במשחקי הקבוצה בתקופתו של יוסי אבוקסיס איבד את מעמדו מאז שיוסי מזרחי הגיע, ועל כן הוא החליט לפנות למאמן ולבקש ממנו לעזוב. מזרחי שחשב על כך החליט לאפשר לו זאת. "אנחנו לא מחזיקים פה אף אחד בכוח", אמרו במועדון. "שחקן שלא רוצה להיאבק על החולצה יכול ללכת, ולא חשוב איך קוראים לו".

בינתיים בבני יהודה מבינים שאין מנוס מחיזוק בחלון ההעברות ובודקים מספר אופציות. אחרי שהתברר כי אלון תורג'מן חתם בהפועל תל אביב, יפנו הזהובים לאופציות אחרות ובכל מקרה צפויים להחתים שחקן זר. שני השחקנים הארגנטינאים שהגיעו להתרשמות בתחילת השבוע, דמיאן גרסו ומאוריסיו אאובונה, שוחררו בסיומו של האימון היום.

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
מצטרף לצרויה וקנדיל הפצועים. גלבאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully