וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תערוך שינויים נוספים בהנהלה. אלון חזן מועמד לחזור

6.1.2016 / 8:59

אחרי הפרידה ההדדית מצ'יזיק וקייסי, המועדון יערוך חלוקת סמכויות בין תפקיד המנכ"ל למנהל שיגיע בתפקיד מקצועי. גם שמותיהם של ז'אוטאוטאס, חרזי, אוסמו ופראליה הועלו

one

בווידאו: 1:1 בין מכבי חיפה לבין הפועל באר שבע

אחרי ההחלטה של מנכ"ל המועדון איתמר צ'יזיק לסיים את תפקידו במועדון, נראה כי מכבי חיפה תמשיך במדיניות של שינויים בשדרה הניהולית שלה. כזכור, בתחילת העונה נפרדה חיפה ממנהל הקבוצה אדורם קייסי ומינתה במקומו את רועי שני. אתמול פרסמנו כי מי שיחליף את צ'יזיק הוא אסף בן דב, שמונה בשנת 2006 למנכ"ל משותף של המשביר לצרכן, זאת לאחר ששימש בארבע השנים הקודמות כמנהל חטיבת מוצרים בלוריאל. קודם לכן עבד בן דב במשביר הישן כסמנכ"ל סחר.

על פי התכנית, חיפה מתכננת להיפרד ממספר עובדים נוספים, עדיין לא ברור באילו תפקידים, כשבין היתר מדובר על חלוקת סמכויות ברורה בין המנכ"ל החדש לבין מנהל חדש שיגיע, כנראה מנהל טכני, שיהיה מעורב בנושאים אחרים הקשורים לקבוצה הבוגרת. לא מן הנמנע כי מי שיצטרף בסופו של דבר ל"הנהלה החדשה" הוא שחקן עבר ותיק, כששמותיהם של אלון חרזי ורפי אוסמו כבר הוזכרו כמועמדים לשוב אל המועדון. המועמד הבכיר לשוב לחיפה בקיץ כרגע הוא אלון חזן. השם שלו עלה בשיחות פנימיות שהתקיימו. חיפה פנתה לאחרונה גם לריימונדס ז'אוטאוטאס הליטאי, שמסרב לחזור כרגע אך שמו עשוי לחזור בהמשך. שמות נוספים שעלו: ננאד פראליה או ג'ובאני רוסו.

על פי גורמים במועדון, צ'יזיק הוא זה שפנה לשחר וסיפר לו כי ברצונו לעזוב. צ'יזיק יהיה בשנה הבאה בן 70, ובחיפה סיפרו כי בשנה האחרונה חשו כי המנכ"ל, שחווה לא מעט השגים עם המועדון, כבר "שבע" מתפקידו. "איתמר לא קם ועוזב מחר בבוקר", אמרו אתמול במועדון. "הוא יצטרך להעביר חפיפה למחליפו, ויש עוד כמה פרויקטים שהוא יצטרך לסיים". ההחלטה על עזיבת המערכת התקבלה לפני כחודש ימים, במהלכם שחר נפגש עם מועמדים לתפקיד והחליט כי בן דב הוא המתאים ביותר.

אלון חרזי מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
ישוב לירוקים? חרזי/קובי אליהו

בעניין אחר, חיפה ממשיכה לערוך את ההכנות למשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון, אבל במועדון עדיין כועסים מאוד על השופט מנשה משיח. "בלי פלט ודגני, יהיה קשה מאוד בבלומפילד. לא ברור על מה נשלף צהוב לאוברניאק, שבגללו הוא לא ישחק מול בית"ר בגביע. הכל הולך קשה השנה, גם עם השופטים. הולך להיות שבוע לא קל".

הירוקים עדיין לא ירדו סופית מעניין החתמת ז'אורז'יניו, כשגם חן דילמוני עדיין על הפרק. אלון תורג'מן ואביחי ידין צפויים לעבור ביממה הקרובה להפועל תל אביב. שחר הירש מנהל מגעים עם הפועל רעננה, אולם בחיפה היו מעדיפים להעבירו לקריית שמונה, מפני שרוני לוי רוצה להעביר את אופיר מזרחי לקבוצה. שחר ושרצקי שוחחו שוב בנוגע לקשר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט כשהמטרה היא ליצור עוד העונה מתווה שיוביל את מזרחי למועדון, בין אם ברגע האחרון במהלך החלון הנוכחי, ובין אם בקיץ.

אופיר מזרחי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
חיפה לא מוותרת. אופיר מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully