וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו ניצחה 0:3 את הפועל ירושלים

5.1.2016 / 23:00

המוליכה המשיכה את הדהירה עם ניצחון חלק על הקבוצה ממרכז הטבלה. בפלייאוף התחתון, אליצור כרמיאל ניצחה 1:3 את ק.ק תל אביב, ומכבי חיפה גברה 2:3 על אליצור הוד השרון לאחר משחק מותח

המחזור ה-12 בליגת העל בכדורעף נפתח היום (שלישי) עם שלושה משחקים, אחד בפלייאוף העליון ושניים בתחתון. במוקד, מטה אשר/עכו שמרה על המקום הראשון אחרי עוד משחק נהדר, בו ניצחה 0:3 את הפועל ירושלים. ק.ק תל אביב שוב הפסידה, 3:1 לאליצור כרמיאל, ועדיין ללא ניצחון בליגה, ומכבי חיפה ואליצור הוד השרון סיפקו משחק הפכפך, בסיומו האורחת מחיפה יצאה ניצחון 2:3.

נועם כץ מאמן הפועל מטה אשר. אדריאן הרבשטיין
ממשיך לנצח. נועם כץ/אדריאן הרבשטיין

הפועל מטה אשר/עכו – הפועל לידר ירושלים 0:3 (5:25, 10:25, 18:25)

הקבוצה של נעם כץ המשיכה בדהירה שלה והשיגה את ניצחונה ה-11 ברציפות (מאז מחזור הפתיחה). האורחת היתה חסרה את הזר לוקאש אוזרסקי ולא גרמה ליותר מדי קשיים אצל מטה אשר. במחזור הבא, מטה אשר תפגוש את מכבי תל אביב למשחק צמרת מסקרן.

כץ אמר אחרי המשחק: "חזרנו טוב אחרי הפגרה והיינו מרוכזים בכל מהלך. אני מקווה שנמשיך בכושר הטוב גם בהמשך ואני שמח שכל הסגל שותף הערב"

בפלייאוף התחתון, התקיימו שני משחקים, כשאליצור כרמיאל גברה 1:3 על ק.ק תל אביב, ומאמנה אלכס קפלן אמר: "היה משחק מותח כמו שמשחק פלייאוף תחתון צריך להיות. מכת הפתיחה שלנו והחסימה עשו את העבודה. אני שמח שהשחקנים הצעירים שלנו משתפרים בקבלת ההחלטות ולוקחים אחריות ועומדים בלחץ. כל הכבוד להם".

במשחק השני, אליצור הוד השרון הפסידה למכבי חיפה 3:2, כשכל קבוצה הובילה פעמיים במערכות. מכבי חיפה איבדה יתרון גדול במערכה הרביעית, אבל בחמישית התאוששה וניצחה.

המשחק בין מנשה/חדרה/עמק חפר יתקיים ביום חמישי (עין שמר, 19:40, יעל דותן, רועי גורן). המשחק בין מכבי תל אביב להפועל כפר סבא נדחה וייערך ב-22 בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully