וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלייאוף יוצא לדרך עם ארבעה משחקים בשלב הווילד קארד

הפוסטסיזן ייפתח עם כמה מפגשים מרתקים: יוסטון מחכה לקנזס סיטי הלוהטת (ש', 23:20), סינסינטי מול פיטסבורג בקרב על טהרת ה-AFC צפון (א', 3:15), סגנית האלופה סיאטל אצל מינסוטה (א', 20:05) וגרין ביי יוצאת לוושינגטון (א', 23:40)

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס. Charles Rex Arbogast, AP
ארון רוג'רס מגיע לבירה/AP, Charles Rex Arbogast

שלב הווילד קארד של פלייאוף 2015 ב-NFL ייצא לדרך הלילה (בין שבת לראשון) עם צמד משחקים ויימשך מחר עם שני משחקים נוספים. תחילה, ב-AFC, יוסטון תארח את קנזס סיטי וסינסינטי את פיטסבורג. לאחר מכן, ב-NFC, מינסוטה מול סיאטל ו-וושינגטון נגד גרין ביי.

seperator

יוסטון (7:9) - קנזס סיטי (5:11), שבת, 23:20, METV, FOX, ספורט 1 ו-HD

אחרי פתיחת עונה רעה במיוחד ויותר מדי שינויים בעמדת הקוורטרבק, מעטים נתנו לטקסאנס צ'אנס להגיע לפלייאוף, אבל עם שבעה ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים, הם זכו ב-AFC דרום בשבוע הסיום. ההגנה של יוסטון נראית לא רע בחודשיים האחרונים, אולם היא פגשה בעיקר יריבות חלשות, כאשר בשלושת המחזורים האחרונים, שכולם הסתיימו בניצחונות על היריבות לבית, יוסטון ספגה רק 22 נקודות.

מנגד, הצ'יפס מגיעים אחרי שפתחו נורא עם 5:1 והמשיכו לעשרה ניצחונות רצופים. לקנזס סיטי יש את אחת מהתקפות המסירה הרעות בליגה, אבל היא משיגה המון יארדים על הקרקע ובעיקר, כמעט לא סופגת נקודות (רק 17.9 למשחק), כך שצפוי מפגש הגנתי וקשוח. זה יהיה משחק הפלייאוף החמישי בתולדות הטקסאנס, שבפעמיים הקודמות עברו את שלב הווילד קארד. הצ'יפס, שראו את השכנה קנזס סיטי רויאלס זוכה העונה באליפות ה-MLB, מחפשים ניצחון פלייאוף ראשון מאז 1993, אחרי שבעה הפסדים. ניצחון הפלייאוף האחרון שלהם היה על יוסטון אוילרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'יי ג'יי וואט שחקן יוסטון טקסאנס. GettyImages
יש לו תשובות לצ'יפס? ג'יי ג'יי וואט/GettyImages

סינסינטי (4:12) - פיטסבורג (6:10), ראשון, 3:15, METV, ספורט 1 ו-HD

יריבות לבית שנפגשות בפלייאוף זה תמיד נחמד. הבנגאלס ניצחו השנה 10:16 בפיטסבורג, אבל הסטילרס נקמו לפני כחודש עם 20:33 באוהיו. סינסי לא נראתה טוב במיוחד בתקופה האחרונה, מאז פציעתו של אנדי דלטון, שלא צפוי להיות כשיר גם למשחק הזה. מרווין לואיס עדיין מחפש ניצחון פלייאוף ראשון כמאמן הקבוצה אחרי שישה הפסדים כואבים בעשור וחצי האחרונים וסינסינטי כולה רוצה ניצחון פלייאוף ראשון מאז 1990, כאשר גם לסטילרס, שמגיעים בכושר טוב יחסית, יש בצורת שנמשכת מאז גמר ה-AFC של ינואר 2010.

seperator

מינסוטה (5:11) - סיאטל (6:10), ראשון, 20:05, 5+ לייב, METV, FOX

הניצחון של הווייקינגס בגרין ביי במחזור הסיום אולי היה הצהרת כוונות מרשימה, שגם נתן לקבוצה את אליפות ה-NFC צפון, אולם במקביל, הוא קבע שאדריאן פיטרסון וחבריו ייאלצו לפגוש למשחק קשה מאוד את אלופת החטיבה מהשנתיים האחרונות. סיאטל אומנם הפסידה שישה משחקים העונה, אבל לפלייאוף היא מגיעה בסערה אחרי שישה ניצחונות בשבעת המחזורים האחרונים, כולל 6:36 ענק באריזונה בשבוע שעבר.

אחד מאותם ניצחונות הגיע לפני קצת יותר מחודש, 7:38 בחוץ על מינסוטה, כך שהסיהוקס, שספגו העונה הכי מעט נקודות בממוצע למשחק (רק 17.3), פייבוריטים, בעוד המארחת תנסה להתמודד עם משחק הריצה האימתני של יריבתה (שתחסר את מרשואן לינץ' הפצוע) ולהיעזר כמה שניתן בכוכב שלה, פיטרסון. גם מינסוטה לא הרבתה לספוג נקודות העונה (18.9, חמישית בליגה) ובשילוב הקור הצפוי, זה נראה כמו משחק של הרבה הגנה וריצה. מינסוטה לא ניצחה בפלייאוף מאז 2009.

שחקני סיאטל סיהוקס טיילר לוקט, דאג בולדווין חוגגים טאצ'דאון. Ted S. Warren, AP
הסיהוקס כבר חגגו העונה במינסוטה/AP, Ted S. Warren

וושינגטון (7:9) - גרין ביי (6:10), ראשון, 23:40, METV, FOX, ספורט 5 ו-HD

שתיים מהקבוצות היותר חלשות בפלייאוף הזה. הרדסקינס נהנו מעונה טובה של קירק קאזינס ומהנפילה של היריבות ולקחו את ה-NFC מזרח בעזרת ארבעה ניצחונות רצופים במחזורי הסיום. הפאקרס פתחו טוב, המשיכו נורא, חזרו לעצמם וסיימו עם שני הפסדים כואבים, תבוסה לקרדינלס ומפלה ביתית מול מינסוטה, מה ששלח אותם למקום החמישי בלבד. גרין ביי הפסידה בוושינגטון בחמישה מששת הביקורים האחרונים שלה, אולם שיחקה בבירה רק פעמיים במילניום הנוכחי (שאר המשחקים היו בשנות ה-70'). הרדסקינס מחכים לניצחון פלייאוף ראשון מאז 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully