וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם פאס האשים: "יש כאן מדליפים, אולי גם מהצוות המקצועי"

5.1.2016 / 19:51

הבלם הספרדי כינס אסיפה לפני האימון וביקש מעוזר המאמן, מאמן השוערים ומאמן הכושר להיות בה ותקף: "אנשים פה מוציאים דברים מתוך חדר ההלבשה". אחר כך איים בוואטסאפ: "אם אגלה מי המדליף אשבור לו את הפרצוף". אבוקסיס החולה נעדר מהאימון

one

בווידאו: תקציר ה-2:2 בין הפועל עכו לבני סכנין

סוער בבני סכנין. הבלם הספרדי אברהם פאס לא אהב את הביקורת שיצאה מכיוון המועדון נגדו ונגד הגנת הקבוצה, והיום (שלישי) כינס את השחקנים לפני האימון על כר הדשא, ביקש מאנשי הצוות המקצועי להיות נוכחים אף הם ואז תקף: "לא יכול להיות שדברים שקורים כאן יוצאים לתקשורת. זה הדבר הכי מכוער שיש. יש כאן מדליפים, אולי הם מהשחקנים ואולי גם מהצוות הטכני (המקצועי). אסור שדבר זה יקרה".

השחקנים היו המומים מההאשמות של הבלם, בעיקר כלפי הצוות המקצועי, אך לא הגיבו לדבריו והאימון התקיים כרגיל, ללא המאמן החולה יוסי אבוקסיס.

אלא שפאס לא נרגע ושלח לאחר מכן גם הודעה בקבוצת הוואטסאפ של השחקנים, ובה כתב: "אגלה מי הממזר שמדליף ואשבור לו את הפרצוף. יש לנו חדר הלבשה מחורבן".

שחקן בני סכנין, אברהם פאס. יוסי ציפקיס
עצבני. אברהם פאס/יוסי ציפקיס

כל זה קרה ביום בו המאמן יוסי אבוקסיס לא הגיע לאימון, וזאת בשל העובדה שלא חש בטוב בימים האחרונים. אבוקסיס ינסה לחזור מחר, כשבינתיים מי שמעביר את האימונים הוא עוזר המאמן עודד קוטר. מלבד אבוקסיס, גם השוער רן קדוש לא השתתף באימון מאותה סיבה בדיוק. קדוש הגיע למתחם האימונים, אבל נשלח חזרה לביתו לאחר שהצוות המקצועי הבין שלא יוכל להתאמן ובקבוצה מקווים שישוב מחר.

מי שעוד לא הופיע הוא הנבחן דייגו קבאז'רו, שאמור להמשיך ולהיבחן בסכנין. האורגוואי לא הגיע בשל אי הבנה בנוגע למיקום בו הוא צריך להמתין לאנשי המועדון שיאספו אותו, אך הוא צפוי להתייצב לאימונים הקרובים ולהמשיך להיבחן.

בינתיים, ספואן זועבי שצפוי לעזוב את הקבוצה נעדר מהאימון לטובת סידורים אישיים. זועבי מבוקש מאוד על ידי מאמן הפועל עפולה אייל לחמן וייתכן כי יעבור לקבוצה מהליגה הלאומית. העניין צפוי להיסגר לכאן או לכאן בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully