וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ מתכונן לתביעה של בנין, שכר את עו"ד מאירי

5.1.2016 / 14:25

אחרי שמאמן הקבוצה לשעבר טל בנין שלח מכתב התראה לפני תביעה כנגד המועדון, הבעלים של הפועל חיפה ישתמש בשירותיו של היועץ המשפטי של מכבי תל אביב. באגה ערך אימון ראשון, קוראץ' יצא לחופשת מולדת

one

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, שכר את שירותיו של עו"ד מורן מאירי לקראת התביעה הצפויה של המאמן לשעבר טל בנין. כזכור, עוד בזמן השעייתו של בנין הייתה חוות דעת של עורך דין מוכר בתחום הספורט שסבר שלאפרים גבאי וטל בנין יש קייס משפטי נגד המועדון, וכעת, כשבנין כבר שלח מכתב התראה לפיו הוא דורש תשלום של כ-1.5 מיליון שקל (בין היתר על כספים ששילם עבור מגרש אימונים, השכר שלו עד סוף העונה, מענק הישארות אם הקבוצה אכן תישאר בליגה, פגיעה במוניטין ועוד) - החליט הבעלים של הפועל חיפה להשיג ייצוג משפטי בכיר, והוא צפוי לשכור את את שירותיו של מורן מאירי, היועץ המשפטי של מכבי תל אביב. לוואלה! ספורט נודע שהשניים כבר שוחחו בעניין וסיכמו עקרונית את הייצוג של מאירי בעניין. ההערכה היא שהעניין יילך לדיון בבית הדין לעבודה, שם יציגו הצדדים את טענותיהם.

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ. יוסי ציפקיס
מתכונן. כץ/יוסי ציפקיס

בינתיים, בצד המקצועי, הרכש החדש דימיטרי באגה ערך היום (שלישי) את אימון הבכורה שלו. בקבוצה מעריכים שמדובר בשחקן רכש איכותי מאוד שיתרום לקבוצה, כשבשלב הראשון נראה שההגעה שלו תבוא על חשבון אדריאן רוצ'ט.

זרקו קוראץ', שלא יוכל לשחק נגד מכבי נתניה בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, קיבל אישור לצאת לחופשת מולדת קצרה וייסע למונטנגרו ביחד עם משפחתו לכמה ימים.

בקבוצה החלו במכירת הכרטיסים למשחק הגביע מול מכבי קביליו יפו שיתקיים ביום שלישי הבא. מחיר הכרטיס למשחק יעמוד על 40 שקלים, ובחיפה מקווים שלמרות היריבה הנחותה על הנייר יגיעו כמה אלפי אוהדים לדחוף את הקבוצה.

לקראת המשחק של הפועל חיפה מול מכבי נתניה, דובר המשטרה חוף הודיע: "נבקש מקהל האוהדים להגיע כשעתיים-שלוש לפני תחילת המשחק על מנת למנוע עומסי תנועה בצירים המובילים לאצטדיון ועומסים בשערים. יתבצע בידוק קפדני לכל האוהדים, לא נאפשר כניסה לאצטדיון ללא בידוק גם אם החל המשחק. שוטרים גלויים וסמויים ישמרו על ביטחון הציבור ויהיו ערוכים לכל תרחיש. על אף המצב הבטחוני לא תתאפשר הכנסת נשק לתחומי האצטדיון, שוטרים שאינם בתפקיד נדרשים להגיע עם אמצעי זיהוי משטרתיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל חיפה, דימיטרי באגה. יוסי ציפקיס
לעבודה. באגה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully