וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום קופלין עזב את הג'איינטס, פגאנו זכה להארכת חוזה באינדי

5.1.2016 / 10:29

המאמן הוותיק נפרד מהכחולים אחרי 12 שנים ושתי אליפויות: "הגיע הזמן הנכון". הקולטס ימשיכו עם פגאנו, שהיה מועמד לפיטורים, ארבע שנים נוספות וגם ה-GM ריאן גרגסון יישאר. טום בריידי סובל מנקע בלבד

טום קופלין מאמן ניו יורק ג'איינטס. Bill Costroun, AP
רוצה להמשיך לאמן. קופלין/AP, Bill Costroun

כרגיל, הימים שבין סיום העונה הסדירה ב-NFL לבין הפלייאוף מלאים באירועים ובליל אמש (שני) הודיע המאמן הוותיק של ניו יורק ג'איינטס, טום קופלין, כי הוא עוזב את תפקידו אחרי 12 שנים ושתי אליפויות במועדון. קופלין בן ה-69 התפטר לאחר פגישה עם הנהלת הקבוצה: "אני מאמין כי הגיע הזמן הנכון עבור כל הצדדים להיפרד. היו לי את הכבוד והעונג לאמן את הג'איינטס. זה לא רגע עצוב, כי העברתי הרבה שנים עם הארגון הזה וזכיתי להיות חלק מאליפויות". קופלין גם הבהיר כי למרות גילו הוא עוזב, אך לא פורש וייתכן שיעבור לאמן את מיאמי.

* ההפתעה של הלילה הגיעה מכיוון אינדיאנפוליס, שם, לאחר שמועות רבות על פיטוריהם האפשריים של המאמן צ'אק פגאנו והג'נרל מנג'ר ריאן גריגסון, זכו השניים דווקא להארכת חוזה משמעותית, למרות העונה הכושלת שעברה על הקבוצה. פגאנו יישאר באינדי לארבע שנים נוספות ואילו גריגסון ימשיך שלוש עונות לפחות.

* כצפוי, רגע אחרי שסיימו את משחקיהן ל-2015, הגישו סנט לואיס ראמס, סן דייגו צ'ארג'רס ואוקלנד ריידרס בקשות לעבור ללוס אנג'לס. כעת תצטרך לדון הליגה בבקשות ולהחליט אם ואיזה קבוצות אכן יעברו.

* ולקראת הפלייאוף, קצת עדכוני פציעות:

- פיט קארול טען כי מרשואן לינץ' "מוכן" למשחק הווילד קארד מול מינסוטה ביום ראשון הקרוב.

- בדיקת MRI שעבר טום בריידי, שנפגע ביום ראשון בהפסד של הפטריוטס למיאמי, גילתה כי הוא סובל מנקע בקרסול. הוא צפוי להיות כשיר למשחק של האלופה בעוד שבועיים.

- מגן הפינה של קרוליינה, צ'ארלס טילמן, קרע את ה-ACL במשחק סיום העונה מול טמפה ביי ויחמיץ לצערו את הפלייאוף.

- בדיקה שעבר דיאנג'לו וויליאמס לא הראתה פגיעה חמורה והרץ האחורי של פיטסבורג מוגדר כ"דיי טו דיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully