וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: שבר בצלעות לסוארס, עלול להיעדר כחודש, קשר ממדגסקר מועמד

5.1.2016 / 16:49

הבלם שנפצע במהלך המשחק מול מכבי חיפה וירד על אלונקה ייעדר מספר שבועות. בכר: "יש לנו שני בלמים מספיק טובים כדי להחליפו". קשר לודוגורץ אניסה מועמד, גם גאדז'ב הבולגרי

one

הפועל באר אמנם שבה אמש (שני) לפסגת הטבלה אחרי 1:1 מול מכבי חיפה, אולם לא הכל ורוד בבירת הנגב. עוד במחצית הראשונה נפצע וויליאם סוארס והוחלף על ידי לואי טהא, והיום, לאחר מספר בדיקות, התברר כי הבלם הברזילאי סובל משבר בצלעות ועלול להיעדר כחודש. "יש לנו שני בלמים מספיק טובים, טהא ואוחיון, כדי להחליף את סוארס", אמר המאמן ברק בכר, וכשנדרש לאפשרות של חיזוק, השיב: "יש לנו סגל טוב. אנחנו נתחזק. כשיהיה מה להודיע, נודיע".

למרות האמונה הגדולה שקיימת בקבוצה, שהוכתרה כמועמדת המובילה לרוץ מהאליפות, חלק מהשחקנים כבר נשמעו אחרת. "יכול להיות שהכתירו אותנו מוקדם מדי", הסביר לנו אחד מהם. "הדרך עוד ארוכה, מכבי קבוצה טובה מאוד ויהיה מאבק מעניין. אבל בשלב כזה, יהיה טיפשי לדבר על מועמדת ברורה". אותו שחקן סייג בהמשך: "שלא תבין לא נכון, כולם כאן עדיין מאמינים שאפשר לקחת אליפות". בכר אמר בהקשר הזה: "זה נראה שזה ירוץ עד הסוף, אנחנו מודעים לזה. אנחנו מוכנים לקרב ארוך ומתיש".

וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
צרות בבירת הנגב. סוארס/ברני ארדוב

את האליפות בכר מתכוון לקחת באמצעות שחקני רכש. המאמן רוצה חלוץ ישראלי וקשר זר שיהיה הרכש העיקרי לעונה הבאה. שני קשרים מהליגה הבולגרית כבר נמצאים ברשימות. הראשון הוא קשרה של לבסקי סופיה, ולדימיר גאדז'ב (28), שהוזכר בעבר כמועמד למכבי חיפה ורשם שבעה משחקים העונה בהם כבש שער אחד. השני הוא קשר ממדגסקר ואחד השחקנים המובילים אצל המוליכה לודוגורץ, שחקן אוקזר לשעבר, אניסה (25). שמו המלא, אגב, הוא אניסה אנדריאנאנטנאינה. אם יגיע לישראל, זה יהיה ללא ספק השחקן בעל השם הארוך ביותר שנחת כאן. "יש רשימת מועמדים ארוכה. לא נאשר ולא נכחיש פרסומים לגבי אף אחד מהם", הגיבו אתמול במועדון.

בבאר שבע היו מרוצים מהחזרה של מאור בוזגלו, שגם כבש אתמול, אבל פחות מרוצים ממצב הדשא. כמה מהשחקנים אמרו אתמול בצאתם מחדר ההלבשה: "זה לא תירוץ, אבל המשטח כאן יותר גרוע מאשר בטרנר". בכר הבהיר אתמול שרועי גורדנה לא ישוחרר, ולאור הכוונה שלו לצרף שחקן בעמדה שלו, יהיה מעניין לראות בהמשך כמה הקשר ישחק. "כשאוגו יחזור, נראה מה יקרה. יש מאמן והוא מחליט", הגיב אתמול גורדנה והוסיף: "ממשחק למשחק הביטחון יעלה. כשהדקות יורדות המספרים יורדים. אני מרגיש טוב בקבוצה, גם המספרים יגיעו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע (שמאל) עם בן תורג'מן. ברני ארדוב
טוב שחזרת. בוזגלו/ברני ארדוב

חלק מהשחקנים הצטערו בדיעבד על הרחקת גליינור פלט. "באותו רגע היה נראה שזה יעזור לנו, אבל לחיפה יש את מכבי בשבוע הבא. מה לעשות, אנחנו חושבים ממשחק למשחק", סיכם.

תגובות מעורבות נרשמו בסיום בנוגע לעזיבת שרון מימר. חלק מהשחקנים ביקרו את ההתנהלות, אבל לפחות כלפי חוץ במועדון שידרו מסר ברוח טובה. "מימר איש מקצוע טוב, אבל תחשוב לבד איך זה נראה ששחקנים שלו קוראים ערב משחק שהוא במגעים עם הפועל כפר סבא?", ביקר שחקן בקבוצה. אותו שחקן הוסיף: "שרון מאוד מוערך כאן, אבל הוא היה צריך להוציא הודעת הבהרה. אתמול הוא נפרד יפה אבל בנינו אמרנו שזה פגע קצת באמינות. בכל מקרה, כולנו נאחל לו הצלחה בקריירה החדשה כמאמן ראשי. מגיע לו להצליח". אלונה ברקת הגישה למימר עוגה בשם המועדון ואיחלה לו הצלחה. שמעון ביטון וניסו אביטן הם שמות שעלו כמועמדים להחליפו. שלומי ארבייטמן שותף אתמול, אך זה עדיין לא מונע מעבר להפועל תל אביב או לקבוצה אחרת.

עדכון ראשון: 7:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully