וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "פספסנו ניצחון גדול. מימר? לגיטימי שהוא רוצה להתקדם"

4.1.2016 / 22:33

מאמן הפועל באר שבע התייחס ל-1:1 נגד מכבי חיפה: "אנחנו משחקים טוב וזה נותן לי סיבות להיות אופטימי". על עוזרו שעוזב לטובת משרת האימון בכפר סבא: "בטוח שהוא יצליח שם"

one

הפועל באר שבע חזרה הערב (שני) למקום הראשון בליגת העל אחרי 1:1 נגד מכבי חיפה בחוץ. הקבוצה מבירת הנגב אמנם נכנסה למחזור ה-17 ביתרון שלוש נקודות על פני מכבי תל אביב וסיימה אותו עם יתרון נקודה, אבל היא הציגה הערב יכולת טובה לאורך לא מעט דקות והראתה אופי כשחזרה מפיגור. וויליאם סוארס נפצע בצלעות, הוחלף בדקה ה-20 וקיים חשש לחבלה קשה. הוא יישאר תחת מעקב הצוות הרפואי.


מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, אמר: "ברור שזה איבוד של שתי נקודות, אנחנו מכוונים גבוה ולא יכולים להפסיד. אנחנו משחקים טוב וזה נותן לי סיבות להיות אופטימי. שלטנו לחלוטין במחצית השנייה ופספסנו ניצחון גדול שהיה יכול לתת לנו דחיפה רצינית. שלטנו והגענו למצבים, בסופו של דבר אני מעודד".

על עוזרו שרון מימר, שאם לא יקרה משהו בלתי צפוי ימונה מחר למאמן הפועל כפר סבא, אמר בכר: "שרון היה חלק מצוות מאוד משמעותי, הוא עשה עבודה טובה, הוא מאוד חשוב לי ואני האחרון שאמנע ממנו להתקדם. הוא רוצה להתקדם וזה לגיטימי. מודה לו על העבודה ובטוח שהוא יצליח. אנחנו עוד לא ערוכים למחליף, אבל יש כאן צוות מספיק חזק".

מימר עצמו נפרד מהשחקנים בסיום בחדר ההלבשה. הודה להם והודיע על מעברו לכפר סבא. במקומו, אלונה ברקת עשויה למנות עוזר מאמן מקומי. שמעון ביטון, שהיה עוזר המאמן של אלישע לוי ועבר לאמן את קבוצת הנוער, וניסו אביטן הוזכרו כמועמדים.

מאור בוזגלו אמר: "קודם כל אני שמח לכבוש אחרי תקופה ארוכה, אבל פחות שמח שלא ניצחנו. שיחקנו נגד קבוצה טובה, עם הקהל שלה, בבית שלה. ניקח את הנקודה וננתח את הדברים הפחות טובים. זה מרתון".

על כר הדשא הרעוע אמר בוזגלו: "הרבה קהל מגיע, אבל המגרשים לא כל כך טובים. זה פגע בנו השחקנים ובצופים, צריך לתת על זה את הדעת. העונה עוד ארוכה, יהיה מאצ' אפ חזק עס סוף העונה, נשתדל לאבד כמה שפחות נקודות. השנה משדרים לנו שצריך לעשות סוויץ' בראש, הצבנו לעמנו מטרות".

שרון מימר עוזר מאמן הפועל באר שבע (שמאל) עם ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
פעם אחרונה ביחד. בכר ומימר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully