וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלט הורחק ויחמיץ את מכבי ת"א ובית"ר, לוי: "מחמירים איתנו"

4.1.2016 / 22:55

חלוץ הירוקים ספג את האדום השני שלו העונה וייעדר משני משחקים. לודוביק אוברניאק ספג צהוב חמישי ויחמיץ את המפגש מול בית"ר בגביע. מאמן מכבי חיפה: "זה כדורגל, לא בלט"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה והפועל באר שבע נפרדו הערב (שני) ב-1:1, במסגרת המשחק המרכזי במחזור ה-17 בליגת העל. גליינור פלט כבש את השער הראשון בדקה ה-12, מאור בוזגלו איזן בדקה ה-35 עם שער נהדר.

גליינור פלט, שספג כרטיס אדום בדקה ה-88, הורחק בפעם השנייה העונה וייעדר משני המשחקים הקרובים של מכבי חיפה: מול מכבי תל אביב בחוץ בליגה ונגד בית"ר ירושלים בגביע המדינה בבית. לודוביק אוברניאק ספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה וייעדר גם הוא ממשחק הגביע מול בית"ר ירושלים. אוראל דגני יחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב.

גליינור פלט שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול בן תורג'מן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אדום שני העונה. פלט/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי נראה עצבני מאוד בסיום המשחק: "האדום לפלט קצת מוגזם. ממה שראיתי, הבחור ניגש לכדור ואולי פגע בשוער. זה קורה בכדורגל, אנחנו בכדורגל, לא בבלט. הכעס שלי? יש הבדל בין לספוג אדום אחד, לבין שמונה-תשעה כמו שקורה לנו העונה. אני יוצתא בהרגשה קשה. לא נכון מבחינתנו להתלונן על השיפוט, אני לא חושב שיש מגמה, אבל אני חושב שיש החמרת יתר איתנו".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "זהסוג משחק כזה שאם ב-0:1 היינו כובשים ועושים 0:2, היינו מנצחים. באר שבע מאוד חזקה ואיכותית וחבל שלא הכרענו את המשחק בדקות הטובות שלנו. אני לא חושב שניצחון אחד מייצר כוח הרתעה, צריך תוצאות טובות לאורך תקופה כדי שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully