וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל ייפגש עם נשיא הכוכב האדום: "מקווה להפוך בקרוב לשחקן חופשי"

4.1.2016 / 19:11

הרכז הישראלי, שאינו משחק כבר כמעט חודשיים, הגיש מכתב התראה לפני תביעה נגד קבוצתו הסרבית - בטענה כי לא שולמו לו שלוש המשכורות האחרונות. מחר הוא צפוי להיוועד עם נבוישה צ'וביץ', שעומד בראש המועדון

גל מקל שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
בדרך לתבוע את הכוכב האדום. מקל/GettyImages

גל מקל הגיש היום (שני) מכתב התראה לפני תביעה נגד קבוצתו, הכוכב האדום בלגרד, ובו הוא מלין על כך שלא קיבל שכר בשלושת החודשים האחרונים. ביום ג' ייפגש הרכז הישראלי עם נשיא המועדון נבוישה צ'וביץ' בניסיון להתיר את הפלונטר ולמצוא את הדרך לעזוב. בפגישה ישתתף גם סוכנו החדש, מישקו רזנטוביץ'.

"אני מקווה מאוד שכל הסיפור הזה ייגמר בקרוב, ושאני באמת אוכל להמשיך הלאה ולהפוך לשחקן חופשי", אמר מקל לוואלה! ספורט בשיחה מבלגרד המושלגת. כמעט חודשיים חלפו מאז הופעתו האחרונה במדי הכוכב האדום, אולם במשך כל הזמן הזה הוא המשיך להתאמן עם הקבוצה והצדדים לא הצליחו להגיע להסכמה על פרידה.

על פי החוזה שנחתם בקיץ, אם הסרבים יאחרו ב-60 ימים בתשלום שכרו של השחקן, הוא יוכל להגיש מכתב התראה שבמסגרתו יינתנו להם שלושה ימים לחסל את החוב - או שהדבר ייחשב להפרת ההסכם ויביא לסיומו. לכן, אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, האיום בתביעה יביא לשחרורו ביום חמישי הקרוב.

שחקן הכוכב האדום בלגרד גל מקל מול פנרבחצ'ה. Marko Metlas, GettyImages
רוצה לעבור הלאה. מקל/GettyImages, Marko Metlas

עונה מוזרה עוברת על אלופת הליגה האדריאטית. שלושה זרים כבר שוחררו משורותיה באופן רשמי: סופוקליס שחורצאניטיס וראיין תומפסון, שבדומה למקל הצטרפו בקיץ, ומרקוס וויליאמס, שרק לפני חודש חזר אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה בעקבות שימוש בחומרים אסורים.

למרות זאת, הסרבים העפילו לטופ 16, התחזקו בשני זרים אמריקנים (קווינסי מילר וטרנס קינזי) ומציגים לראווה את הרכז המקומי סטפן יוביץ' ואת הסנטר הגרמני מאיק צירבס, שהפך לאחד השחקנים הבולטים ביורוליג.

ומה תהיה תחנתו הבאה של הרכז? הספקולציה הטבעית שעולה במצב הנוכחי היא מכבי תל אביב, שכבר מחפשת דרכי מילוט מהחוזה עם ג'ורדן פארמר המאכזב ושתוכל להיעזר בשירותיו של מקל, אבל לא ברור אם משקעי העבר יטרפדו את האפשרות הזו.

כך או אחרת, שלב 32 האחרונות ביורוקאפ ייפתח מחר, ואם מכבי (או כל קבוצה אחרת במפעל, לרבות הפועל ירושלים) תהיה מעוניינת במקל לשלושת המשחקים הראשונים - היא תצטרך להחתימו ביממה הקרובה. הסיכוי לכך אינו גבוה, לאור העובדה שהוא עדיין שייך לכוכב האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully