וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה מתכננים מופע, 600 כרטיסים נותרו בקופות

4.1.2016 / 15:58

טירוף באצטדיון לקראת המשחק מול הפועל באר שבע (20:55, ערוץ 1), כשחלק מהאוהדים כבר באצטדיון. רוני לוי הזהיר מהתקפת היריבה. לפני המשחק: טקס לזכרם של אלון בקל ושלו חזן ז"ל

one

במכבי חיפה עורכים את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מול באר שבע (20:55, ערוץ 1). המאמן רוני לוי ערך אסיפת וידאו, בה התמקד כמובן בקבוצה היריבה. הוא הזהיר מפני מספר שחקני מפתח של הפועל באר שבע, בעיקר בחלק הקדמי. נראה כי הדריכות למשחק לא נרשמת רק בקרב השחקנים. אוהדי מכבי חיפה מתכננים לקיים מופע קונפטי ענק לפני המשחק עליו הם עמלים בימים האחרונים. "תצוגת עידוד כמו שמתוכננת הערב, לא נראתה כבר המון זמן באיצטדיון", הבטיחו חלק מהאוהדים. אגב, 600 כרטיסים בלבד נותרו בקופות נכון לשעה זו, והם צפויים להיחטף הרבה לפני המשחק. במועדון ישנה דריכות גדולה לקראת המשחק וטוענים שהדבר יכול להוציא את הקבוצה סופית לדרך חדשה. "ניצחון יבטיח את המקום החמישי, אבל זה יוכיח קודם כל שמכבי חיפה חזרה להיות קבוצה חזקה שיכולה להתמודד עם הגדולות", אמר אחד השחקנים אחרי האסיפה שערך המאמן.

רוני לוי זימן 18 שחקנים, ולא 19, כיוון שלא מעט שחקנים קיבלו הודעה כי הם לא בתוכניות. קובי מויאל לא ייכלל בסגל והמטרה היא להכשירו לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. בהיעדרו של אוראל דגני מהמשחק בבלומפילד, לוי יצטרך להעלות שחקן נוער לסגל אם מויאל לא יהיה כשיר. יובל יוסיפוביץ' בסגל, כיוון שבשבוע הבא הוא עשוי לפתוח מול האלופה.

חיפה תערוך לפני המשחק מול הפועל באר שבע טקס לזכרם של שניים מאוהדי הקבוצה, אלון בקל ז"ל שנרצח בפיגוע בדיזנגוף בסוף השבוע, וכן שלו חזן ז"ל שנפטר בשבוע שעבר באופן טראגי. "השניים היו אוהדי מכבי חיפה, נכבד עם הקהל הרב את זכרם", נמסר מהמועדון.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי. אדריאן הרבשטיין
זימן סגל של 18 שחקנים. לוי/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully