וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: עוז ראלי סיכם, דויד מנגה שוחרר

4.1.2016 / 11:57

בקבוצה מהצפון החליטו לוותר על החלוץ שהיה פצוע מתחילת העונה: "מודים לו על תרומתו ומאחלים לו בהצלחה בהמשך העונה". המגן שלא קיבל דקות במכבי תל אביב סיכם לשנתיים וחצי במועדון. דילמוני עשוי לעשות את הדרך ההפוכה

דויד מנגה, עירוני קרית שמונה. ג'יני
עוזב את הקבוצה. מנגה/ג'יני

עירוני קרית שמונה מבצעת זעזועים בסגל שלה: הקבוצה סיכמה היום (שני) על צירופו של עוז ראלי. המגן שהושאל בספטמבר מבני יהודה למכבי תל אביב, אבל לא קיבל דקות במדים הצהובים של האלופה, סיכם על חוזה לשנתיים וחצי ויחזק את הקבוצה של סלאח חסארמה.

ראלי, 28, רשם העונה רק שתי הופעות בהרכב של הצהובים ועוד שלוש הופעות כמחליף. בעונה החולפת ראלי היה שחקן הרכב קבוע בבני יהודה וסייע לה לעלות לליגת העל, אך הקדנציה שלו במדים הצהובים לא התרוממה וזה החליט לעבור לצפון.

ראלי יחל מחר להתאמן עם קבוצתו החדשה, כאשר החוזה שסוכם הוא לשנתיים וחצי בסיומן תהיה לקרית שמונה אופציה להאריך את החוזה בשנתיים נוספות. השחקן אותו שרצקי רצה כבר בתחילת העונה, יכול לשחק גם בקישור ונראה שבקרית שמונה ינסו לפחות בתחילה את השחקן בעמדה זו ולא בעמדת המגן השמאלי שם יש לקבוצה כבר שלושה שחקנים. משמעות החיזוקים האחרונים הם שנאור עבודי ואלי בלילתי עשויים לעזוב כדי לצאת ולצבור דקות בקבוצות אחרות, כשהפועל עכו הוזכרה לקלוט את השניים כמו גם בני סכנין שעשויה לקלוט את בלילתי.

מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה ולהצטרף למכבי תל אביב הוא המגן חן דילמוני. הבעלים איזי שירצקי לא מעוניין לשחרר אף שחקן נוסף מהסגל מלבד השלושה שכבר שוחררו אך במקרה של דילמוני נראה שאם מכבי תל אביב תביע עניין, שירצקי ישחררו.

מוחמד כליבאת מכבי פתח תקוה מול עוז ראלי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ינסה לקבל דקות בקרית שמונה. עוז ראלי, משמאל/ברני ארדוב

בקבוצה ביצעו צעד נוסף היום וסיכמו עם החלוץ דויד מנגה על סיום ההתקשרות. בפגישה שהתקיימה במשרדי המועדון יחד עם מנכ"ל המועדון יוסי אדרי, הגיעו השניים להבנות על סיום ההתקשרות וכן על הפיצוי אותו יקבל מנגה מהמועדון.

בסיום הפגישה הודה מנגה למועדון על התקופה בה הרגיש חלק בלתי נפרד ממנו. בקבוצה הוציאו הודעה לגבי שחרורו של מנגה: "מועדון הכדורגל עירוני קרית שמונה מאחל לדוד מנגה ומשפחתו המון הצלחה בהמשך הדרך ומודה לו על תרומתו הגדולה וכן על תקופה נפלאה יחד".

מנגה בן ה-26 החל את עונתו השלישית בקרית שמונה, אך סבל מפציעה ורשם רק שלוש הופעות בהרכב של סלאח חסארמה. מנגה הצטרף לקבוצה מהפועל רמת גן בקיץ 2013 וכבש 16 שערי ליגה בשתי העונות האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully