וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: לירן סרדל החליט להישאר עד לסיום העונה, דמיטרי באגה חתם

4.1.2016 / 16:49

למגן הייתה אופציה לעזוב בינואר לאחר שרכש את כרטיסו מיואב כץ בתחילת העונה. בן מרגי: "תיקו בבלומפילד זו תוצאה טובה". הקשר הבלארוסי שחתם לעונה וחצי :"מקווה לעזור למועדון להגשים את המטרות שלו"

one

בהפועל חיפה קיבלו ברגשות מעורבים את ה-0:0 המשמים אמש (ראשון) מול הפועל תל אביב בבלומפילד, וכבר חושבים קדימה לקראת חלון ההעברות. לירן סרדל, קשרה הצעיר של הקבוצה החליט שלא לממש את האופציה שיש לו לעזוב בחלון ההעברות הנוכחי ויישאר עד סוף העונה. כזכור, סרדל קנה ביחד עם אחיו את כרטיס השחקן שלהם בתחילת העונה מיואב כץ תמורת 300,000 שקלים. סרדל תופקד בתחילת העונה כמגן ימני אך המאמן דאז טל בנין תפקד אותו בכמה פעמים כקשר אחורי כשבמשחקים האחרונים מאיר בן מרגי ממשיך להציב את השחקן בתפקיד הזה. סרדל, שבתחילת העונה עוד חשב לעזוב בינואר, נמצא בכושר מצוין ומעוניין להישאר עד סוף העונה כשההערכה היא שהוא ימשיך בהרכב למרות החתמתו של דימיטרי באגה.

סרדל, שאמור להישאר, זכה למחמאות גדולות על יכולתו, כמו גם אלי אלבז שנכנס כמחליף וזכה למחמאות על האנרגיות שהביא עימו ועל כך שהיה היחיד שעוד ניסה לסכן את השער של הפועל תל אביב. במועדון היו מרוצים מהנקודה, אך היו מאוכזבים מהיכולת שהציגו מול היריבה החלשה מתל אביב.

באגה הבלארוסי, חתם היום בצהריים רשמית על חוזה לעונה וחצי במועדון, בתום מו"מ שניהל הבעלים יואב כץ מול סוכניו גלעד קצב ושלומי בן עזרא. הקשר יערוך אימון בכורה מחר ויקבל את חולצה מספר 55. כץ איחל בהצלחה לשחקן ואיחל לו מזל טוב ליום הולדתו ה-26 שחל ממש היום. באגה אמר לאחר החתימה: "שמח לעשות צעד חדש בקריירה שלי אחרי שנים ארוכות בהן שיחקתי בבאטה בוריסוב. שמעתי דברים טובים על הכדורגל הישראלי ועל המועדון שיש לו מסורת ארוכה ומשחק באיצטדיון מפואר. מקווה לעזור למועדון להגשים את המטרות שלו ולסיים במקום כמה שיותר גבוה בטבלה".

מאמן הפועל חיפה, מאיר בן מרגי, עם מאמן הכושר, רון ציבלין. יוסי ציפקיס
"מרוצה מהנקודה". בן מרגי/יוסי ציפקיס

"שיחקנו בבלומפילד ולא הפסדנו, זו תוצאה טובה", אמר מאיר בן מרגי לשחקניו. סרדל הוסיף: "לא קל לשחק בבלומפילד, לא נבכה על הנקודה. תיקו שיקף את הנעשה על כר הדשא. אנחנו יכולים להתברג למעלה אם נצליח לשמור על יציבות. התקופה הלא נעימה עם האוהדים בתחילת העונה כבר מאחוריי. חיפשו שעיר לעזאזל, אבל אני לא מתייחס לזה. מאיר יודע מה לעשות בדיוק כמו טל. איתו אנחנו מרוכזים ויודעים את העבודה". ניב אנטמן ימשיך בין הקורות, מצבו של פז'מיסל קובארז' ייבחן, ורק לאחר מכן יחליטו בקבוצה אם להשאירו.

עדכון ראשון: 9:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully