וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "תענוג לראות, דונטה סמית' הוא השחקן הטוב בארץ"

3.1.2016 / 23:02

מאמן הפועל ירושלים החמיא לכוכב שלו, שלהט עם 22 נקודות, 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים ב-85:94 של האדומים מול מכבי תל אביב. סמית' עצמו אמר: "לא מעניין אותי מי הקבוצה הכי טובה בארץ"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל ירושלים רשמה הערב (ראשון) ניצחון גדול עם 85:94 על מכבי תל אביב, במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל. האדומים נראו מצוין ונהנו מערב ענק של דונטה סמית', שהיה רחוק אסיסט אחד בלבד מטריפל-דאבל וסיים עם 22 נקודות, 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. בסיום המשחק התפתחה סוג של קטטה בין שחקנים משתי הקבוצות, כששחקני הפועל ירושלים רצו ללכת לחגוג במרכז המגרש והתעמתו עם גיא פניני. כמו כן, במהלך המשחק הונפו שלטים נגד עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב.

דונטה סמית' ויותם הלפרין חוגגים/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו אמר בסיום: "קבוצה של מוכשרים? לא יודע. לשתי הקבוצות יש המון כישרון. יש לנו בעיה עם הרוטציה, וזה גורם לבלבול לעתים. למרות זאת, גם כשאנחנו סופגים, אנחנו יודעים להחזיר בצד השני. תענוג לראות שכולם נלחמו והשאירו הכול על המגרש. באנו היום לאתגר גדול מאוד, ידעתי שטוני (גפני) לא ישחק והיה לי מאוד קשה ם זה, משחק גדול עם 11,000 איש, באנו קצת כמו דויד מול גוליית, היה ברור שמכבי ינסו לטחון אותנו פנימה. שתי הקבוצות עשו פה היום משחק, שמי שראה אותו בארנה ובבית נהנה ממהלכי כדורסל גדולים, המאמנים סבלו כרגיל. מוריד את הכובע בפני השחקנים, עשינו מעל ומעבר. הקרבנו המון. במשחק שהיו בו המון מצטיינים אני מאוד גאה בשחקנים שלי על הניצחון הזה שאומר עלינו המון דברעם טובים."

על דונטה סמית' הוסיף המאמן: "הוא השחקן הכי טוב בארץ. הוא צריך את האתגרים האלו מול העיניים. אי אפשר להתייחס אך ורק לסמית', הרבה חבר'ה נתנו מעצמם הרבה. אי אפשר לנצח רק איתו את מכבי תל אביב, אלא צריך את הקבוצה כולה".

דונטה סמית' עצמו אמר: "נלחמנו על כל כדור וניצחנו, אני מאושר. לא מעניין אותי מי הקבוצה הכי טובה בארץ, אלא רק להציג את המשחק שלנו, זהו".

ג'וש דאנקן אמר: "הגענו בסגל חסר של כמה שחקנים שבהחלט היו יכולים לעזור לנו וידענו שנצטרך לעבוד קשה יותר כדי לחפות על החיסרון שלהם. עשינו עבודה טובה בהגנה ובהתקפה, עשינו טעויות, אבל נלחמנו בדרך לניצחון. צריך לתת למכבי קרדיט, היא קבוצה קשוחה והיא לא עשתה לנו חיים קלים. אני שמח מאוד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים (ימין) עם ליאור אליהו, דונטה סמית' מול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חגיגה גדולה בארנה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully