וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי ילמד כ-3,000 תלמידים על אולימפיזם

3.1.2016 / 20:26

במסגרת הפרויקט שבו ישתתפו 45 בתי ספר, יועברו תכנים שיכללו לימוד על התנועה האולימפית וההיסטוריה של המשחקים האולימפיים. יעל ארד: "זו יזמות חברתית להעברת ערכים כמו כבוד ומקצוענות"

יעל ארד חברת הנהלת הוועד האולימפי. ברני ארדוב
רוצה שהחברה תגדל על ערכי האולימפיזם. יעל ארד/ברני ארדוב

הוועד האולימפי קיים היום (ראשון) כינוס במשרדיו שבו הוצגה תוכנית האולימפיזם לשנת 2016. במסגרת התוכנית, יעברו 3,125 תלמידים מ-45 בתי ספר בארץ וכן כ-1,000 סטודנטים בשלוש מכללות (וינגייט, אוהלו וסמינר הקיבוצים) הרצאות והדרכות בנושא האולימפיזם, המוגדרת באמנה האולימפית כפילוסופיה של החיים המשפרת ומשלבת באופן מאוזן את תכונות הגוף, הרצון והנפש, באמצעות מיזוג הספורט עם התרבות והחינוך.

במפגש השתתפו מורים לחינוך גופני שבתי הספר שבהם הם מחנכים ישתתפו בפרויקט. גם יעל ארד, יושבת ראש ועדת הספורט בוועד האולימפי, אגדת העבר, אסתר רוט-שחמורוב, וכן מנהלת הפרויקט, הילה דוידוב, השתתפו במפגש. במסגרת הפרויקט יחונכו תלמידי ישראל לתכנית המשלבת היכרות עם התנועה האולימפית ושל המשחקים האולימפיים מבחינה היסטורית. בין השאר יילמדו התלמידים היכן החלו המשחקים, מי ייסד אותם בעת החדשה ומה היו המטרות.

יעל ארד אמרה במפגש: "כשהייתי ספורטאית, לא תמכו באולימפיזם. הפלטפורמה הזו היא יזמות חברתית להעברת ערכים שהספורט העולמי והישראלי מייצג: כבוד ומקצוענות. הם ערכים שכל חברה רוצה להתהדר בה ורוצה שהילדים יגדלו על ברכי הערכים הללו". אברהם זוכמן, המפקח על החינוך הגופני במשרד החינוך, ציין: "חברנו לוועד האולימפי כדי לקדם נושאים בחינוך הגופני שנמצאים שם באופן טבעי. אנחנו רוצים לפתח ידידות, כבוד ושיתוף פעולה. זה קיים כבר כיום, אבל עם שיתוף הפעולה הזה אנחנו רוצים שכל התלמידים שלנו בארץ יעלו את הנושא הזה על נס ויציבו אותו בפני כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully