וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בפולין: לודוביק אוברניאק סיכם לשנתיים וחצי בפוגון שצ'צ'ין

3.1.2016 / 17:48

האם הקשר יעזוב את מכבי חיפה אחרי חצי עונה? על פי התקשורת הפולנית, אוברניאק סגר לשנתיים וחצי אצל המדורגת רביעית. יעקב שחר הבהיר: "יש לו חוזה לעוד שנה וחצי, לא נעשתה פנייה"

one

בווידאו: השער של לודוביק אוברניאק מול הפועל כפר סבא

האם לודוביק אוברניאק יעזוב את מכבי חיפה בינואר? בתקשורת הפולנית מדווחים כי הקשר הצרפתי שהתאזרח בפולין ורוצה לחזור לנבחרת כדי לשמור על סיכוי להגיע ליורו 2016, קרוב לחתימה בשורות המדורגת רביעית בליגה המקומית, פוגון שצ'צ'ין. נשיא המועדון ירוסלב מרוצ'ק נשאל לגבי העניין והשיב: "אני לא מאשר ולא מכחיש". בתקשורת טענו כי היום (ראשון) הושג בין הצדדים סיכום לשנתיים וחצי.

הבעלים יעקב שחר אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "לשחקן יש חוזה לעוד שנה וחצי. לא נעשתה כל פנייה בנוגע אליו".

מהמועדון נמסר לאחר מכן: "לפרסום אין אחיזה במציאות". אוברניאק עצמו הדגיש: "הפרסום רחוק מהמציאות וכלל לא נכון, אני מאושר להיות במכבי חיפה, מחויב למועדון ומרוכז במשחק מחר. כל השאר לא מעניין".

שחקן מכבי חיפה, לודוביק אוברניאק. קובי אליהו
מכחיש. לודוביק אוברניאק/קובי אליהו

אוברניאק בן ה-31 חתם באוגוסט על חוזה לשנתיים במכבי חיפה וכבש שני שערים ב-14 משחקים עד כה. הקשר נולד בצרפת, גדל במץ ושיחק במדיה חמש שנים, לפני שעבר לליל שם שיחק חמש שנים נוספות וכבש 19 שערים. הוא זכה עם הקבוצה בדאבל ב-2011, כאשר בנוסף לשני שערי ליגה היה חתום על שער הניצחון בגמר הגביע לרשת פריס סן ז'רמן בדקה ה-89. בשנת 2012 הוא הוחתם בבורדו, שם כבש 14 שערים בשלוש עונות, לפני שנדד לבונדסליגה בינואר 2014 וחתם בוורדר ברמן.

אחרי שלא הצליח להשתלב בגרמניה, הוא הושאל כעבור שנה לריזספור הטורקית, בשורותיה שיחק 16 משחקים בחצי העונה האחרונה. ב-4 באפריל נאלץ לנטוש את המשחק מול פנרבחצ'ה והיה חשש לבעיות בלבו, אך לאחר שנבדק התברר כי הייתה זו תשישות בלבד. לאוברניאק 34 הופעות ו-6 כיבושים במדי הנבחרת הפולנית שתשחק בקיץ ביורו 2016 שייערך בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully