וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דימיטרי באגה נחת בארץ ויעבור בדיקות רפואיות

3.1.2016 / 14:19

הקשר החדש של הפועל חיפה הגיע לישראל ויצפה במשחק קבוצתו היום מהיציע: "מדובר בשחקן מצוין, עבדנו חזק ובשקט כדי להביא אותו". גורמים המקורבים ליואב כץ יציעו לו להחתים את אבידור או מושיקו לוגסי

one

הקשר הבלארוסי דימיטרי באגה נחת הבוקר (ראשון) בנמל התעופה בן גוריון, שם חיכה לו סמנכ"ל הפועל חיפה רון פלדהיים, והוא יעבור בדיקות רפואיות אחריהן הוא צפוי לחתום לעונה וחצי. באגה, שהגיע מבאטה בוריסוב במדיה שיחק העונה בליגת האלופות, יצטרך להוכיח את עצמו לאור הציפיות הגבוהות שכבר הוצמדו לו.

בחיפה משוכנעים שמדובר בשחקן שישדרג אותם משמעותית, וגורמים במועדון כבר אמרו שהם משוכנעים שבקיץ הוא ינצל את סעיף היציאה שלו ויעבור לקבוצה גדולה. "מדובר בשחקן מצוין. אם לא יקרה משהו דרמטי, הוא אמור להשתלב היטב", אמר גורם בחיפה. "עבדנו חזק ובשקט כדי להביא אותו, ואנחנו שמחים שהצלחנו". באגה המיוצג על ידי גלעד קצב ושלומי בן עזרא יגיע היום למשחק מול הפועל תל אביב בבלומפילד ויצפה בחבריו החדשים, ובהמשך השבוע יצטרך לאימונים.

קשר נבחרת בלארוס דמיטרי באגה. Ian Walton, GettyImages
הציפיות גבוהות. דימיטרי באגה/GettyImages, Ian Walton

בנוסף לבאגה, בקבוצה ינסו להביא שחקן נוסף בקישור הקדמי, כשבשלב זה בשל העובדה שפז'מיסל קובארז' חזר לפעילות בקבוצה ימתינו לראות האם הוא אכן כשיר להמשך העונה. אם יתברר שכן, בקבוצה ינסו לאתר שחקן ישראלי לחלק הקדמי, כשגורמים המקורבים ליואב כץ ציינו שהרעיון לצרף את יובל אבידור ומושיקו לוגסי שישוחררו ממכבי נתניה כבר עלה, אך בשלב זה לא ברור אם מאיר בן מרגי מעוניין בשניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully