וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "שברנו הרבה מנחוסים העונה, הגיע הזמן שנשבור גם את זה"

3.1.2016 / 11:39

מאמן הפועל באר שבע נחוש לעצור את רצף המפלות באצטדיון החדש בחיפה: "העונה אנחנו לא תלויים בשחקן אחד, זה החוזק שלנו". מאור בוזגלו חוזר: "היה קשה מאוד לראות את הקבוצה מבחוץ"

ברק בכר שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
עוד מנחוס יישבר? בכר/קובי אליהו

בכל ששת הביקורים שלה באצטדיון החדש בחיפה, הפועל באר שבע נכוותה. מחר (שני, 20:55, ישיר ערוץ 1) יש לה הזדמנות לשבור את המנחוס ולחזור למקום הראשון בליגת העל, אם תשיג תיקו אם תנצח את מכבי חיפה.

"אנחנו מגיעים למשחק קשה, מכבי חיפה קבוצה טובה בכושר טוב", אמר ברק בכר לקראת המשחק. "נמאס כבר לחזור על התשובות האלה, אבל נמשיך לעשות את שלנו ולהסתכל על עצמנו. אנחנו בכושר טוב ורוצים להמשיך כמו ששיחקנו בשבועות האחרונים".

על המאזן באצטדיון החדש בחיפה: "ניצחנו את רעננה שאמרו שהיא כבשה שחורה, השנה אנחנו שוברים הרבה מנחוסים. נעשה הכל כדי לנצח ואם על הדרך נשבור איזה מנחוס אז מה טוב, למרות שהאצטדיון קיים שנה וקצת, ככה שלדבר על מנחוס זה קצת מצחיק. בסופו של דבר אנחנו מתנתקים ויודעים איך אנחנו מתכוננים למשחק הזה מבחינה מנטלית. חשוב לנו לחזור למקום הראשון".

חובאן/קובי אליהו

על מכבי חיפה: "זה היה משחק היסטורי, ההתרגשות הייתה ניכרת כי שיחקנו בפעם הראשונה באצטדיון הביתי החדש שלנו. זו הייתה תקופה אחרת, אנחנו יותר בטוחים בעצמנו, אנחנו הרבה יותר מחוברים אבל יודעים שאנחנו משחקים מול קבוצה טובה באצטדיון מלא. כולם יודעים שיהיה קשה".

על הסגל: "מאור חוזר להרכב אחרי הרבה זמן, הסתדרנו בלי ג'ון בשבוע שעבר, אנחנו לא תלויים בשחקן כזה או אחר וזה מאוד חשוב. השחקנים חוזרים לכושר. אנחנו נסתדר עם מה שיש. אנחנו מכינים טקטית את השחקנים, אבל ברור שמכבי חיפה קבוצה טובה עם שחקנים טובים ותקציב גבוה, אנחנו יודעים לקראת מה אנחנו באים. ברור שמשחק מול מכבי חיפה הוא משחק גדול".

על חלון ההעברות: "הבסיס פה כל כך טוב שגם אם ההחתמות יתאחרו בשבוע או שבועיים נסתדר. ברגע שנמצא את השחקן הנכון נחזק את הקבוצה, אבל אין שום דבר שעומד להיסגר, אנחנו עדיין בודקים דברים. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע וברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
דרוכים. בכר ובוזגלו/קובי אליהו

מאור בוזגלו הוסיף: "ההתרגשות גדולה, כיף לחזור. היה קשה מאוד לראות את הקבוצה מבחוץ, מבחינתי העונה מתחילה היום. כיף במיוחד לחזור לקבוצה שמדורגת בצמרת. כשאתה פצוע אתה עובד הרבה יותר שעות ושיש לך זמן לעבוד על דברים אחרים, לפעמים התהליך שאתה עובר מכינה אותך בצורה יותר טובה. אני מתחיל לחזור לעצמי וזו ההרגשה הכי טובה".

על הסגל של באר שבע העונה: "הפועל באר שבע נבנתה בצורה קצת שונה, הקבוצה לא בנויה על שחקן אחד וזה היתרון הגדול שלנו. אם שחקן נפצע או חסר תמיד יש שחקנים טובים שיכולים למלא את המקום שלהם".

על מצבו: "אני כשיר ומרגיש טוב, אין ספק שהצוות המקצועי מחזיר אותי בהדרגה וזה חשוב מאוד לשחקן שחוזר מתקופה לא קצרה. לא שוכחים לשחק כדורגל. אנחנו תמיד חושב שאני זה שצריך להביא את הערך המוסף לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully