וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיימן וראלי מועמדים לבני סכנין, דייגו קבאז'רו החל להיבחן

3.1.2016 / 8:55

בקבוצה לא מרוצים מתפקודו של איהאב שאמי ומעוניינים לצרף מגן שמאלי. המגנים התל אביביים עשויים להגיע, האורוגוואי בן ה-24 ינסה להרשים את אבוקסיס, שייפגש עם אבו יונס בנוגע לחיזוק

one

בבני סכנין רוצים להתחזק בקרוב במגן שמאלי ובקשר התקפי עם פתיחת חלון ההעברות השבוע. בקבוצה לא מרוצים מהיכולת של איהאב שאמי ורוצים להביא מגן שמאלי שיתמודד איתו על מקום בהרכב. שמו של שמואל שיימן מהפועל תל אביב עלה, והוא מועמד להצטרף. בקבוצה רצו לקבל את שיימן כחלק מעסקת חליפין שתכלול שחקנים נוספים ואת מעברו של ז'אורז'יניו להפועל תל אביב, אך בשלב זה נראה שהאדומים ירדו מהרעיון.

גם עוז ראלי ממכבי תל אביב הוזכר כמועמד להצטרף. ראלי לא מצא את מקומו בשורות האלופה וגורמים בהנהלת סכנין אמרו שיהיו מעוניינים לצרף את השחקן. עם זאת, בשלב זה לא ברור איזה שחקן המאמן יוסי אבוקסיס רוצה והוא צפוי לדבר היום עם יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס על כך. אגב, אם לא יצליחו להביא מגן שמאלי ישראלי, בקבוצה יחפשו מגן שמאלי זר. בסכנין מעוניינים גם בסיראז' נסאר, אך ההערכה היא שהשחקן לא ישוחרר מהפועל תל אביב.

בינתיים, בנוסף לשיימן וראלי בקבוצה כאמור מחפשים אופציות זרות כשהבוקר החל התרשמות המגן השמאלי דייגו מרטין קבאז'רו מאורגוואי. המגן השמאלי בן ה-24 הגיע לארץ על מנת למצוא קבוצה בישראל והוצע כמעט לכל קבוצות הליגה כשהיום ביקש יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס מהשחקן להגיע להתרשמות ואם זה יעניין את אבוקסיס הוא עשוי לחתום בקבוצה במקומו של איגור יובאנוביץ' שישוחרר או יוקפא

שמואל שיימן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יעבור צפונה? שיימן/ברני ארדוב

עוד לפני השינוי בחלון ההעברות הנוכחי בקבוצה יצאו ברגשות מעורבים מהמשחק מול הפועל עכו שהסתיים בתיקו 2:2. בסכנין היו מאוכזבים מאוד מהתוצאה, אך התעודדו מהיכולת במחצית השנייה. אלדר חסאנוביץ', שנכנס כמחליף, זכה למחמאות גדולות ובהנהלה יש כאלה שמעוניינים לראות אותו פותח. גם פיראס מוגרבי שרשם אתמול את הופעתו ה-200 בליגת העל קיבל מחמאות כשבקבוצה אמרו שמדובר במשחק הטוב ביותר של השחקן מתחילת העונה. בסכנין היו מרוצים גם מהעובדה שוויאם עמאשה כבש ומקווים שכעת הביטחון יחזור לשחקן והוא יחזור להיות בכושר שהיה בתחילת העונה.
המגן איגור יובאנוביץ' ממשיך לטעון שהוא פצוע ובקבוצה יקפיאו אותו או ישחררו אותו בהסדר אליו יגיעו כדי להביא זר נוסף לקבוצה, אם ז'אורז'יניו יעזוב.

"אני חושב שהייתה עבירה על השחקן שלנו עוד לפני שהכדור הגיע לחלוץ עכו במפגש מול רן קדוש", התחיל יו"ר אבו יונס בטענות לשיפוט ודיבר גם על ההבדלים במחציות ביכולת של קבוצתו. "אנחנו לא צריכה להיות קבוצה של 45 דקות. במחצית הראשונה לא היינו במשחק ואין לי הסבר למה".

לשאלה מדוע חסאנוביץ' לא פתח הבהיר אבו יונס שגם הוא הופתע: "שאלתי לפני המשחק אם חסאנוביץ' לא טוב באימונים. אני לא נמצא באימונים וזה לא עבודה שלי, אבל אני לא חושב שהבעיה זה שחקן אחד כי במחצית הראשונה כל השחקנים לא היו טובים. עשינו מחצית שנייה יוצאת מהכלל והיינו שווים ניצחון". לגבי חלון ההעברות אמר היו"ר: "יהיה שינוי משמעותי. לא נביא שוער, יש לנו שני שוערים ואין לנו בעיה שם. אנחנו צריכים להביא חיזוק בקישור שלנו שהוא לא טוב. בחלק התקפי מצוין אבל יש לנו בעיה של מי שצריך להביא את הכדורים להתקפה. חסר לנו שחקנים שייתנו כדורי עומק. ז'אורז'יניו הוא שחקן מצויין ואנחנו לא רוצים להיפטר ממנו. אם תהיה עסקה נביא שניים או שלושה שחקנים במקומו. בכל מקרה אנחנו צריכים להתחזק בקישור ואנחנו צריכים מגן שמאלי, אני לא רוצה לפגוע באף שחקן אבל ברור שאנחנו צריכים מגן שמאלי. גם שחקן עם ניסיון היה אולי מונע את השער אבל אני לא רוצה להגיד יותר מדיי כי כל מה שאגיד ארה לעצמי ברגל".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל עכו ובני סכנין נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully